Recomendacións de cara ós exames

16 de enero de 2019

Información xeral e TIPS do COIE A Coruña para afrontar con éxito as probas presenciais

O vindeiro luns 21 de xaneiro comezan as primeiras probas presenciais deste curso. Os exames realizaranse integramente na sede do Centro Asociado da Coruña (rúa da Educación, número 3), onde podes examinarte de todas as carreiras que imparte a UNED, incluídas as que non se titorizan no Centro. Lembra que na Aula UNED de Ferrol NON se realizan exames.

Se desexas examinarte noutro Centro distinto ao que estás matriculado debes solicitalo por escrito, á atención do/a Director/a do Centro onde te vas a examinar, xunto cunha fotocopia do resgardo de matrícula.

Os/as estudantes de Graos, Másteres e Acceso a Maiores de 25 e 45 anos dispoñen de dúas semanas para realizar os exames das materias de primeiro cuadrimestre:

• Primeira semana de exames: do 21 ao 25 de xaneiro de 2019.

• Segunda semana de exames: do 4 ao 8 de febreiro de 2019.

Hai catro sesións ao longo de cada xornada: dúas en quenda de mañá (9:00 e 11:30 horas) e dúas en quenda de tarde (16:00 e 18:30 horas). Consulta o calendario de exames aquí para coñecer cal é a quenda que mellor se adecúa ás túas necesidades.

É necesario acudir co carné de estudante deste curso académico 2018/2019, acompañado do DNI, documentos que serán requiridos polos membros do Tribunal de Probas Presenciais.

Durante os días de celebración de exames, a sala de lectura da Biblioteca do Centro Asociado da Coruña, permanecerá aberta ininterrompidamente en horario de 9:00 da mañá a 9:00 da noite, de luns a venres.

Desde o Centro Asociado recoméndase que a chegada ás instalacións se faga con 15 minutos de antelación.

Para máis información sobre o desenvolvemento dos exames pica aquí.

Consultar a guía de como examinarte aquí.

Desde o COIE do Centro, ademais, recomendámosche que:

Máis información en:

• Secretaría do C.A. UNED A Coruña (r/ Educación 3 -15011 A Coruña), no teléfono: 981 14 50 51 ou no correo electrónico: info@a-coruna.uned.es

• Secretaría da Aula UNED de Ferrol (r/ María, 54 - 15402 Ferrol) no teléfono: 981 36 40 26 ou no correo electrónico: info@ferrol.uned.es

-------------------------{}------------------------

Horarios provisionais+info
AVISO. En atención al calendario del curso 23-24 el Centro UNED A Coruña y el Aula UNED Ferrol permanecerán cerrados del 25 de marzo al 1 de abril incluidos, con motivo de la celebración de la Semana Santa.Disculpen las molestias.
II CONGRESO DE CONTRATACION PUBLICA. DIPUTACION DE A CORUÑA+info
Buscamos galegofalantes. +info