A política do Centro Asociado UNED-A Coruña respecto da calidade é a de subministrar o servizo de formación académica de acordo cos requisitos establecidos polo Consorcio, a través da súa Xunta Reitora, as directrices metodolóxicas da sede central da UNED, as necesidades do noso alumnado e as demandas da sociedade, sen aceptar ningún compromiso que poida afectar á calidade de devandito servizo.
Para iso, a Dirección do Centro comprométese a cumprir esta Política de Calidade, que ten por obxecto final a aplicación do Sistema de Xestión da Calidade do Centro, co fin de implantar unha política de mellora continua no mesmo.
De igual xeito, comprométese a garantir que se respecten, por todas as persoas que integran o Centro, as disposicións descritas no Manual de Calidade de Centros Asociados da UNED.
Con este fin, a Dirección do Centro realizará de forma periódica a avaliación da aplicación e a eficacia destas disposicións.
Ademais, a Dirección do Centro, dentro deste marco de Calidade, asume o fomento da cooperación, igualdade e respecto mutuo con todos os membros da comunidade universitaria (profesorado titor, PTGAS e proveedores) a fin de que se alcancen todos os obxectivos marcados e que o noso alumnado e a sociedade reciban a mellor atención e servizo pola nosa banda.
Dª. Ana Mónica Novo García
Directora do Centro Asociado UNED-A Coruña