UNED Sénior A Coruña

9 de julio de 2021

A aula de Música de Guitiriz-Xermade finaliza o curso tocando para os usuarios e usuarias do Centro de día de Abadín

O alumnado Sénior da UNED A Coruña da materia de "Música de Galicia" finalizou este curso académico cunha actuación moi especial.

O pasado 07 de xullo, o alumnado máis veterano do noso Centro, realizou unha actuación para as usuarias e usuarios do Centro de día de Abadín, facendo gala, unha vez máis, da solidariedade que lles caracteriza, especialmente neste ano tan marcado pola pandemia.

O concerto tivo lugar na chaira exterior e contou con todas as medidas de seguridade e prevención da COVID-19, coa finalidade de que tanto o noso alumnado, como os usuarios e usuarias, como o persoal do Centro de día de Abadín, puidesen gozar dunha xornada diferente e moi especial.

O tempo, ademais, acompañou esta xornada, favorecendo que tanto o titor como o alumnado Sénior da Coruña, puidesen desfrutar desta primeira actividade da aula de Música de Xermade- Gutiriz tras o inicio da pandemia.

Grazas de novo a Fran, Fina, Martín, Orlando, Ac. Orlando, Toxeiro, Celia, Manolo, Ac Manolo, Maria, Seve, Amador, Cupeiro, Orive e Cruz, por ser un exemplo para toda a comunidade universitaria da UNED

• odes ver máis imaxes da actividade na web do Concello de Abadín premendo aquí e ver o vídeo da actuación elaborado polo servizo TIC da Deputación de Lugo premendo aquí

Como sempre, o noso alumnado máis veterano é un exemplo de superación das adversidades e de motivación para o resto da comunidade universitaria, de quen estamos tremendamente orgullosos.

Coñece máis sobre a UNED Sénior da Coruña premendo aquí ou sobre outras actividades realizadas, consultando o Blogue deste programa premendo aquí

Máis información en:

-------------------------{}------------------------