Xornadas de Apoio Tecnolóxico no centro asociado

25 de septiembre de 2013

Actividade enmarcada dentro do Plan de Acollida ao alumno para o curso 2013/2014

Ao longo destes días teñen lugar as xornadas de apoio tecnolóxico que o centro asociado organiza dentro do Plan de Acollida ao Alumno.

Trátase de sesións que teñen como obxectivo dar apoio ás necesidades tecnolóxicas e introducir ao estudante UNED no ámbito virtual que ha de empregar ao longo do curso. A necesidade de dar a coñecer os principais recursos tecnolóxicos que ten ao seu alcance e as ferramentas necesarias para que o alumno domine o campo virtual durante o seu paso por esta universidade.

Organízanse grupos reducidos onde se formulan sesións prácticas.

O responsable de impartir docencia nestas xornadas é o coordinador de Virtualización do centro asociado, Pablo Vales.

Datas das próximas xornadas:

• martes 1 de outubro, pulsa AQUÍ
  • xoves 3 de outubro, pulsa AQUÍ
  • martes 8 de outubro
  • xoves 10 de outubro

Hora: de 17:00 a 20:00 horas.

Lugar: Laboratorio de Informática II, segundo andar do centro asociado, Pepín Rivero, 3

15011, A Coruña.

Programa:

Introdución

• Breve repaso aos Tipos de titorías: presencial e AVIP
  • Recursos tecnolóxicos da UNED. AVIP-WebConferencia. Laboratorios
  • Primeiros Pasos: - Correo ####@alumno.uned.es- Activar - Porqué debemos usalo?

Cursos Virtuais. Plataforma de eLearninig aLF

• Introdución a aLF
  • Que é aLF? - Aprende, coLabora, Forma
  • Ámbito de ALF

Ferramentas dispoñibles. Que podemos encontrar?. Repaso a:

• Calendario
  • Documentos
  • Foros
  • Preguntas Frecuentes
  • Cuestionarios Autoevaluativos
  • Tarefas
  • Avaliacións
  • Videoconferencia

Probas de Avaliación a Distancia (PED)

Cadea Campus, CanalUned, TeleUned...

Condicións de inscrición:

• Prazas limitadas ata completar aforamento. Grupos reducidos
  • Necesaria inscrición previa a través da plataforma WEBEX para asistir á actividade, indicando o seu nome e apelidos, DNI, teléfono de contacto, correo-e e en que titulación está matriculado Preferencia alumnos do Centro UNED A Coruña
  • Actividade GRATUÍTA

Máis información chamar á secretaría do centro asociado 981 14 50 51, ou enviar un correo electrónico a info@a-coruna.uned.es.

web