Alumnos do centro asociado asistireron á Xornadas " Coñeces a túa Facultade? "

4 de octubre de 2013

Actividade enmarcada dentro do Plan de Acollida ao Alumno

Ao longo de toda esta semana desenvólvense no centro asociado as Xornadas " Coñeces a túa Facultade? ".

Supón un primeiro contacto entre estudantes de novo ingreso e un dos titores que exercerá docencia dentro do seu programa de estudos.

Nestas Xornadas ofrécese información xeral da Facultade correspondente e a estrutura académica que van seguir para conseguir unha doada e rápida adaptación ao ámbito universitario UNED. Durante a sesión explícanse as posiblidades de atención titorial presenciais e on line ás que poden ter acceso.

Titores do centro asociado que exercerán actividades docentes durante o curso 2013/2014, son os encargados colaborar nestas sesións.