Es alumno, profesor titor ou pas do Centro Asociado?

7 de marzo de 2014

A túa opinión é fundamental para mellorar os nosos servizos. Accede e responde ao cuestionario de avaliación.

Ata o 5 de abril estará activo o cuestionario de opinión que a Oficina de Calidade, en sede central, pon a disposición de alumnos, profesores titores e persoal de administración e servizos do Centro Asociado UNED A Coruña.

O obxectivo é recoller información e coñecer a túa percepción da xestión e servizos do Centro Asociado, detectar áreas de mellora para o establecemento posterior de plans e accións conxuntas.

Para acceder ao cuestionario deberás autenticarte en Campus UNED con usuario pas e contrasinal. Unha vez autenticado, debes linkar no apartado Formularios e Cuestionarios.