Es alumno do Centro Asociado?

14 de mayo de 2014

Descobre como participar de forma activa nesta Universidade.

Os estudantes no centro asociado teñen a posibilidade de participar de forma activa en distintos estamentos:

• Participan no Patronato, Claustro do Centro e no Consello de Centro.

• Os seus representantes forman o Consello de alumnos do Centro.

• Teñen acceso directo á Dirección do Centro para abordar cuestións académicas e cualesquiera outra que afecten aos estudantes do centro.

• Colaboran na proposta e organización de actividades de extensión universitaria e divulgación cultural.

• Promueven accións de voluntariado en labores humanitarios, para toda a comunidade universitaria.

Delegación de estudantes

Asociación de antigos alumnos

Recorda que o teu criterio é fundamental para deseñar as liñas de traballo do Centro Asociado. Non esquezas responder os cuestionarios de avaliación que desde sé central e o Centro Asociado, póñense á túa disposición co obxectivo de mellorar os servizos. A túa opinión sempre conta!