Os Cursos de Verán aterran no Centro Asociado

29 de mayo de 2014

Coñece toda a oferta para este ano.

Curso: “Miradas sobre el encierro: salud y enfermedad mental en prisión”

• Data: Do 2 ao 4 de xullo.
  • Lugar: Centro Penitenciario de Teixeiro, estrada de Paradela, s/n, 15310, Teixeiro, A Coruña.
  • Obxectivos do curso: Punto de encontro para a reflexión, sobre a función dos actuais servizos penitenciarios ante esta problemática e a necesaria análise da realidade do enfermo mental recluído.
  • Concesión de créditos: 1 crédito ECTS e 2 créditos de libre configuración.
  • Descarga PDF

Información xeral

Acceso aos cursos:

• Non é necesario ter titulación específica.
  • Si é necesario ser maior de 18 anos.

A matrícula:

• Realizarase integramente por internet.
  • Se se formaliza antes do 1 de xullo, aplicarase unha importante redución.

Concesión de créditos:

• Os créditos de libre configuración son recoñecibles nas Licenciaturas, Enxeñarías e Diplomaturas da UNED e universidades con convenio de mutuo recoñecemento.
  • Os créditos ECTS son recoñecibles como créditos por actividades universitarias culturais nos Graos da UNED e universidades con convenio de mutuo recoñecemento.
  • Os créditos MECD son recoñecibles para o Profesorado de Ensino Primario e Secundario.

Solicitude de validación de créditos:

• Presentando o certificado de asistencia e aproveitamento do curso no organismo que corresponda.
  • Os devanditos certificados irán asinados dixitalmente e serán enviados directamente ao correo electrónico facilitado polo estudante no momento da súa matriculación.
  • O certificado é un documento en pdf. que contén un Código de Verificación Segura (CVS) utilizado polos organismos correspondentes para comprobar a autenticidade do documento.
  • Para obter información sobre como levar a cabo o trámite, pique aquí.

Máis información: teléfono 981 14 50 51.