Acceso a maiores de 25, 40 e 45 anos

24 de noviembre de 2014

Máis e mellor información no portal web UNED.

A información relativa aos cursos e probas de acceso aos estudos superiores na UNED, foi modificada e mellorada no portal web, simplificando a súa accesibilidade e completando o contido informativo con documentos de descarga en formato pdf. Comprende as seguintes modalidades:

• Probas de Acceso á Universidade para estudantes de sistemas educativos estranxeiros con homologación do título de Bacharel ou estudantes do CIDEAD (Selectividade).
  • Acceso á Universidade para estudantes de sistemas educativos da U.E. e outros países con convenio.
  • Acceso para maiores de 25 anos.
  • Acceso por acreditación de experiencia laboral ou profesional para maiores de 40 anos.
  • Acceso para maiores de 45 anos.

Máis información aquí.