Unha vez máis, grazas por participar na campaña de recollida de alimentos

15 de diciembre de 2014

En colaboración co Banco de Alimentos Rías Altas.

En novembro deste ano comezaba a campaña de colaboración do Centro Asociado e o Banco de Alimentos Rías Altas. Nunha primeira fase celebrouse unha charla informativa a cargo de Carlos Martul Álvarez, responsable de difusión de Universidades do Banco de Alimentos Rías Altas, onde se abordaron as seguintes cuestións: Que son os Bancos de Alimentos? Que é o Banco de Alimentos Rías Altas? Como funcionan? Cal é o seu labor? Quen son os seus beneficiarios? Como reparten a axuda social recibida? Como se financian? O papel fundamental do voluntariado na supervivencia da entidade.

A recollida de alimentos, segunda parte da campaña, transcorreu no propio Centro Asociado e sumáronse os alumnos de Historia da UNED Sénior dende as súas diferentes localidades, que doaron os alimentos á Cocina Económica de Ferrol.

Un total de 352,22 Kgs. de alimentos e 450 euros, foi a suma de agradecemento e colaboración por parte de todos os participantes.

Unha vez máis, grazas.

Accede á noticia da Campaña.