Novo convenio de colaboración UNED-SECOT

18 de marzo de 2015

O texto fomenta o asesoramiento empresarial de proxectos e mentorías dos emprendedores UNED.

Alejandro Tiana Ferrer, reitor da UNED, e Rafael Puyol Antolín, presidente de Séniores Españoles para a Cooperación Técnica (SECOT) subscribiron en pasado 17 de marzo, nas instalacións do Reitorado da UNED en Madrid, un convenio de colaboración. O obxecto deste texto é fomentar a iniciativa emprendedora e o emprendimiento empresarial en estudantes e titulados da UNED, baixo a asesoría de voluntarios séniores.

O COIE UNED, Centro de Orientación e Emprego, é o servizo que ofrece axuda ao estudante, tanto para unha completa integración e adaptación na Universidade como para a inserción e promoción profesional. COIE e SECOT traballarán en conxunto a creación e difusión de accións para o fomento do emprendimiento e a creación de empresas. Un asesoramento empresarial de proxectos e mentorías dos emprendedores, así como distintas actividades que sirvan de fortalecemento para proxectos de emprendimiento universitario UNED.

Máis información aquí.

------------------------~()~-----------------------