"Os centros penitenciarios como espazos multiculturais"

3 de junio de 2015

Cursos de Verán 2015

Días: 1, 2 e 3 de xullo de 2015.

Lugar: Centro Penitenciario Teixeiro.

Modalidade: presencial.

Duración: 20 horas lectivas. O curso complétase con catro horas de consulta de materiais e participación activa do estudante no foro do curso virtual.

Créditos: 1 crédito ECTS e 2 créditos de libre configuración.

Director: Agustín Velloso Santisteban.

Coordinadora: María Díaz de Robles Badía.

Propón: Departamento de Historia da Educación e Educación Comparada.

Mércores 1 de xullo

• 09:30-11:30 horas. Función política e económica do cárcere. Daniel Jiménez Franco. Doutor en Socioloxía do Dereito pola Universidade de Zaragoza.
  • 11:30-13:30 horas. Variacións políticas e culturas da penalidade neoliberal: comparacións entre EUA e España. Ignacio González Sánchez. Investigador predoutoral do Departamento de Teoría Sociolóxica da Universidade Complutense de Madrid.

Xoves 2 de xullo

• 09:30-11:30 horas. Contos da crise (e outros contos que merecen ser contados). Marta Malo de Molina Bodelón. Tradutora e Investigadora Social Free-lance.
  • 11:30-13:30 horas. A xestión socieducativa da diversidade cultural nun centro penitenciario: do que é ao que debería ser. Mar Lorenzo Moledo. Profesora Titular de Teoría e Historia da Educación e Pedagoxía Social da Universidade de Santiago de Compostela.
  • 16:00-18:00 horas. "Os CIEs, os outros cárceres,". Rafael Lara Batlleria. Coordinador da Área de Solidariedade Internacional Asociación Prol Dereitos Humanos de Andalucía.
  • 18:00-20:00 horas. EPAPU-Teixeiro: unha experiencia educativa multicultural. Equipo directivo Unidade Docente do Centro Penitenciario de Teixeiro. Mª Jesús Amado Silvar. Xefe de Estudos da UD. Carlos Barreiro Moure. Secretaria da UD. José Antonio González Barbeito. Director da UD.

Venres 3 de xullo

• 09:30-11:30 horas. Resposta ao crime na sociedade actual. Pablo Sanjosé Alonso. Relator Grupo Tartaruga.
  • 11:30-13:30 horas. Os retos de ser -ou parecer- árabe ou musulmán no século XXI. Agustín Velloso Santisteban. Profesor Titular da Facultade de Educación da UNED.

NOTA: O curso complétase con catro horas de consulta de materiais e participación activa do estudante no foro do curso virtual.

Máis información aquí.

------------------------~()~-----------------------