UNED Sénior A Coruña

24 de septiembre de 2015

A súa especial homenaxe á muller o Día Internacional contra a Explotación Sexual e o Tráfico de Mulleres, Nenas e Nenos.

Onte a media mañá, tivo lugar no municipio de Paderne a presentación de Germán Carro, director do Centro Asociado UNED A Coruña, aos alumnos e profesores do Programa Sénior A Coruña da zona.

Durante ese encontro informal, desenvolvéronse distintas actividades promovidas polos alumnos con motivo da celebración do Día Internacional contra a Explotación Sexual e o Tráfico de Mulleres, Nenas e Nenos.

Luís Anxo Rodríguez abriu a quenda de participacións dando a benvida aos presentes e cedendo a palabra a Germán Carro, director do Centro Asociado. Carro non quixo deixar pasar a ocasión para felicitar a todos os participantes do proxecto, e manifestar o seu compromiso continuista e a intención de reforzar o Programa e se fose posible, ampliar e mellorar os servizos que ofrece. Xesto que todos os séniores agradeceron cun fortísimo e caloroso aplauso.

Estivo María Díaz de Robles, coordinadora de Extensión Universitaria da UNED A Coruña.

Finalizada ao interpretación do Coro, Mercedes Cachaza, habitual plumilla e cronista deste veterano colectivo estudantil, leu un manifesto en defensa de todas as mulleres e nenos que atravesan unha situación de explotación.

Amador, integrante do grupo musical, interpretou un só co que cativou aos presentes e acto seguido deu paso a Josefina, que deleitou ao aforamento coa declamación de varios Romances populares, rescatados para a súa conservación.

A quenda de participación pechouno Lourdes Pérez coa lectura doutro manifesto en contra de toda explotación sexual ás mulleres e en repulsa de toda acción violenta contra en xénero femenido.Lourdes, como a súa compañeira Mercedes, é unha das cronistas oficiais deste estusiasta grupo.

Como broche de ouro, alumnos de acordeón, saxos, e gaitas, clausuraron unha xornada intensa e cargada de reinvindicaciones e moita emoción.

Blog de la UNED Sénior A Coruña.

------------------------~()~-----------------------

luismercedescachaza3529lourdesamadorfinacoro