UNED e Ministerio de Facenda e Administracións Públicas

15 de octubre de 2015

Finalizan con éxito un proceso que mellora o servizo de cualificacións aos alumnos de Acceso.

A UNED e a Dirección de Tecnoloxías da Información e Comunicacións do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas (MINHAP), finalizan, satisfactoriamente, o primeiro proceso masivo no que se integran aplicacións informáticas propias e servizos horizontais ás diferentes Administracións Públicas.

Os alumnos do CAD, Curso de Acceso á Universidade para Maiores da UNED, poderán dispoñer das súas papeletas de cualificacións con firma electrónica e código CVS. Unha das vantaxes administrativas deste novo procedemento é a facilitar de comprobación destas cualificacións por parte doutras Universidades. Situación ata o momento moi habitual e que dificultaba a xestión procedimental ao alumno no momento de reservar praza noutra Universidade e cumprir os prazos esixidos.

Na súa primeira semana entregáronse máis de 3.000 papeletas, das cales 1.800 xeráronse nas primeiras 12 horas. Cifras que mostran o volume de trámites que se poden evitar grazas a este sistema.

Este paso cara a adiante sitúa á UNED en pioneira na integración de procesos informáticos. O esforzo común por parte de ambas as entidades, responde a un compromiso mutuo que busca a extensión da administración electrónica a todos os ámbitos da universidade.

A consolidación do traballo en conxunto MINHAP e UNED mantense. Esta Universidade ten previsto incorporar máis trámites á sede electrónica e atópase agora participando co Ministerio de Facenda e Administracións Públicas no proxecto piloto de Arquive, unha solución de arquivo electrónico, que se sitúa dentro das liñas estratéxicas da Dirección de Tecnoloxías da Información e Comunicacións, do MINHAP, para seguir achegando solucións horizontais a todas as Administracións Públicas, en ámbitos tan variados como as Notificacións Centralizadas, Xestión Documental e a súa adaptación ao ENI, Servizos Avanzados de Sede electrónica, Factura Electrónica, Transparencia, Intermediación, etc.

Entre os obxectivos que se perseguen con estas iniciativas están o da racionalización e a reutilización dos Sistemas Informáticos e mellorar a eficiencia e os servizos cidadáns.

Máis información aquí.

------------------------~()~-----------------------