"A realidade é que se te organizas hai tempo para todo e para todos. A clave está en gozar do que se está facendo en cada momento"

27 de octubre de 2015

Manuel Rivero, Graduado en Psicoloxía.

Manuel Rivero Pérez é licenciado en Sociología, en Antropoloxía e en Ciencias Políticas pola UNED, neste momento está a finalizar o Grao en Psicoloxía por esta mesma Universidade.

Na Universidade de Santiago realizou os estudos de Graduado Social e na Universidade da Coruña estudos de Doutoramento.

No plano laboral, a súa carreira transcorre no Grupo BBVA, nas áreas de negocio e de RR.HH.

O pasado venres 23 de outubro estivo no Acto Oficial de Apertura de Curso do Centro Asociado, presidido polo Reitor da UNED, Alejandro Tiana, e recolleu o diploma da súa cuarta carreira universitaria, Grao en Psicoloxía.

Por que decidiches realizar un Grao na UNED?

"Na miña actividade de coach, mentor e conferenciante, necesitaba do valor que achega a Psicoloxía, para comprender nun maior grao de profundidade o comportamento humano".

Cales foron os obxectivos iniciais cando te matriculaches por primeira vez? Persoais ou profesionais?

"Son da primeira promoción de Sociología, comecei en 1988 e licencieime no ano 1994. Os obxectivos, considero que eran tanto profesionais como persoais. Esa primeira licenciatura abriume o abanico de empleabilidad e o desenvolvemento da miña carreira profesional. No ámbito persoal, familiar e social achegoume ferramentas, que permitiron ver e interpretar a realidade desde diferentes ángulos".

Como describirías o proceso nestes anos de estudo? Sentes que como estudante tiveches unha evolución na túa forma e tempo de traballo e de estudo desde os inicios?

"Eu creo que parto con vantaxe, dado que, na miña experiencia de estudo pola UNED, fun adquirindo as competencias crave para poder afrontar o estudo con éxito, é dicir: traballo, moito traballo; disciplina; orientación a resultados e saber deseñar estratexias creativas e innovadoras, para que che conduzan en tempo e en forma ás metas establecidas".

Na túa opinión e no plano profesional, que che vai achegar esta titulación a curto e medio prazo?

"Este Grao en Psicoloxía para a min, vén ser a ferramenta que consolida e dá sentido á miña pirámide formativa. Eu tiven a sorte de traballar nunha gran empresa, nela formeime en economía, finanzas, liderago e management, en realidade, botaba en falta a base científica que achega a Psicoloxía".

Como viviu a túa contorna estes anos de estudo? Tiveches que sacrificar tempo, renuncias...?

"A miña contorna familiar está moi habituada a esta disciplina de estudo. A realidade é que se te organizas hai tempo para todo e para todos. A clave está en gozar do que se está facendo en cada momento".

Un pequeno xogo: tres adxectivos positivos e tres negativos do teu paso por esta universidade.

"Os positivos sáenme rápido: retadora, dinámica e flexible. Os negativos, agora que o penso, por momentos certa distancia, falta de contacto persoal e frialdade".

Anímaste a seguir estudando?

"Aprender forma parte da miña traxectoria vital, o meu novo reto está agora en perfeccionar o portugués e en aprender inglés".

Accede a toda a información do Acto de Apertura de Curso aquí.

------------------------~()~-----------------------

manuelriveroweb