Xornadas de Enxeñería

2 de mayo de 2016

Imáxenes das sesións teóricas e visita a Air Liquide.

O pasado 12 de xuño o Centro Asociado UNED A Coruña, na sede de Pepín Rivero, acolleu as Xornadas de Enxeñería Industrial da UNED, actividade inaugurada polo director do Centro Asociado, Germán Carro Fernández.

Dividiuse en dúas etapas: a primeira, fundamentalmente teórica, transcorreu o 12 de xuño. Contou coa presenza de José Carpio Ibáñez, catedrático e director da Escola Técnica Superior de Enxeñeiros Industriais da UNED, Franciso Belo Morano e Zaida Ferreiro Casanova como representantes do Ilustre Colexio Oficial de Enxeñeiros Industriais de Galicia. Ana María Fontes Bermejo, técnica do sector na Xunta do Galicia, Manuel García del Cueto, enxeñeiro industrial en Faurecia, e o representante de alumnos da sección de Enxeñeiros Industriais e delegado de alumnos do Centro, Eduardo García Lodeiro.

A segunda sesión, de carácter teórico, desenvolveuse integramente nas instalacións da empresa pretroquímica Air Liquide ao longo da mañá do martes 19 de abril.

------------------------~()~-----------------------

jornadasingenieriagrupojornadasingenieriadirectordelegadoalumnosjornadasingenieriaunedacorunajornadasingenieriaunedacoruna2jornadasdeingenieriaunedacoruna7792
Horarios provisionais+info
Nexus Event SAEE UNED A Coruña 2024+info