Curso de Verán

1 de junio de 2016

"As novas vías de reinserción: módulos terapéuticos e módulos de respecto"

Curso: Programa Cursos de Verán UNED.

Nome do curso: "As novas vías de resinserción: módulos terapéuticos módulos de respecto".

Datas de celebración: 6, 7 e 8 de xullo de 2016.

Lugar: Centro Penal Teixeiro, A Coruña.

Modalidade: presencial.

Creditos: 2 créditos ECTS e 1 crédito de libre configuración.

Programa:

Mércores 6 de xullo

09:30-11:30 horas. O dereito á reinserción. Juan Luís de Diego Arias. Doutor en Dereito Político. UNED.

11:30-13:30 horas. A reinserción: a súa consideración e relevancia no Código penal e na Lei Xeral Penal. Gumersindo Guinarte Cabada. Profesor Titular de Dereito Penal. Decano da Facultade de Dereito. Universidade de Santiago de Compostela.

Xoves 7 de xullo

09:30-11:30 horas. Reincidir, subsistir ou desistir ao delito tras o cárcere. Estratexias de reinserción institucional e reintegración social dos privados de liberdade en España. Consuelo del Val Cid. Decana da Facultade de Ciencias Políticas e Sociología. UNED.

11:30-13:30 horas. O desestimiento (abandono do delito). Antonio Viedma Rojas. Profesor Contratado Doutor de Sociología I, Teoría, Metodoloxía e Cambio Social. UNED.

16:00-18:00 horas. A que chamamos reinserción? Ricardo Manuel Mata e Martín. Catedrático de Dereito Penal. Coordinador de Investigación Recoñecido. Universidade de Valladolid.

18:00-20:00 horas. Os módulos terapéuticos como nova vía de reinserción: a experiencia de Teixeiro.(Mesa redonda). Beatriz da Torre Bermúdez. Traballadora Social. C.P. Teixeiro. José Carlos Coello Otero. Xurista. Subdirector de Tratamento. C.P. Teixeiro. Juan A. Rivera Franco. Psicólogo. C.P. Teixeiro. Coordinador Módulo Terapéutico.

Venres 8 de xullo

09:30-11:30 horas. Os módulos de respecto. Novas perspectivas da reinserción. José Ángel Brandariz García. Profesor Titular de Dereito Penal. Universidade da Coruña.

11:30-13:30 horas. Módulos de respecto: as alternativas do C.P. Teixeiro.(Mesa redonda). Yadira Velasco López. Psicóloga. C.P.Teixeiro. Iván Roca Cruz. Xurista. C.P. Teixeiro. Dionisio Rodríguez Martínez. Educador. C.P. Teixeiro. Coordinador Módulo de Respecto.

------------------------()-----------------------

Nota de prensa.