Revisión de exames

13 de septiembre de 2016

Coñece o procedemento de solicitude.

Como se solicita a revisión de cualificacións?

• En primeiro lugar consultar a Normativa sobre a revisión de exames.
  • Revisar no Curso Virtual e na Guía da Materia, se se establecen canles específicas para expor a revisión.
  • Desde o portal UNED, www.uned.es, é necesario autenticarse no apartado Acceso ao CAMPUS.
  • Introducir Nome de usuario e Contrasinal de alumno/a.
  • Desde O meu escritorio, acceder a Cualificacións.
  • En Cualificacións, xunto á cualificación do exame, figura o nome do profesor.
  • Como norma xeral débese remitir por correo electrónico ao profesor da súa materia.
  • Contactar co Departamento deste profesor e enviar ao apartado de correos correspondente.
  • Modelo de solicitude de Revisión de exame (PDF).
  • Modelo de solicitude de Revisión de exame (Word).
  • Os estudantes de Acceso para maiores de 25 e 45 anos deben solicitar as revisións a través da aplicación informática para revisións que atoparán en Secretaría Virtual.

Cal é o prazo para solicitar a revisión?

• O prazo é de 7 días naturais desde a publicación das notas na Secretaría Virtual.

E se se quere solicitar unha segunda revisión de exame?

• Dentro dos 5 días naturais desde a recepción do resultado da primeira revisión, para solicitar a constitución dunha Comisión de Revisión que realizará unha segunda revisión do exame.
  • Modelo de solicitude de Constitución Comisión de revisión (PDF).
  • Modelo de solicitude de Constitución Comisión de revisión (Word).
  • A presentación desta solicitude non impide a inclusión en Actas das cualificacións obtidas tras a primeira revisión.

Toda a información aquí.

Contacto:

Secretaría sede A Coruña

info@a-coruna.uned.es

Secretaría Aula Ferrol

info@ferrol.uned.es

----------------------------{}---------------------------

NOTA: A información desta noticia e o contido das ligazóns, está actualizada a data da súa publicación de orixe, 13 de setembro de 2016.

----------------------------{}---------------------------