UNED Sénior

12 de septiembre de 2016

Aberto prazo de matrícula para o curso 2016/2017.

Está aberto o prazo de matrícula para inscribirse na UNED Sénior A Coruña.

O teléfono de contacto é o da secretaría do Centro Asociado na Coruña, 981 14 50 51 ou ben a través dos Concellos colaboradores.

Actualmente o ámbito de influencia da UNED Sénior do Centro Asociado da Coruña abarca os municipios de Aranga, Guitiriz, Irixoa, Monfero, Paderne, Xermade, Rianxo e Lousame. Luís Anxo Rodríguez Patiño é o coordinador xeral do proxecto.

Algunhas das materias que se impartirán este curso académico son:

• Envellecemento activo.
  • Coñecementos básicos de medicamento.
  • Música.
  • Historia de Galicia.
  • Informática básica.
  • Ximnasia a través da Música.
  • Primeiros auxilios.
  • Agricultura e ecoloxía.

O programa UNED Sénior desenvólvese no rural galego, é parte da súa característica máis peculiar, a súa idiosincrasia, a diferenza do que ocorre cos programas Sénior doutras Universidades ou doutros Centros Asociados da UNED.

O obxectivo principal sempre se sustentou en achegar o contido universitario aos maiores do entorno rural.

Máis información na páxina web da UNED A Coruña e na web da UNED.

----------------------------{}---------------------------

A información desta noticia e o contido das ligazóns, está actualizada a data da súa publicación de orixe, 12 de setembro de 2016.

----------------------------{}---------------------------

Horarios provisionais+info
AVISO: A Biblioteca da sede da Coruña permanecerá pechada o luns 14 de xuño en horario de mañá. Desculpen as molestias.+info
Nexus Event SAEE UNED A Coruña 2024+info