Aula de Ferrol

27 de septiembre de 2016

Programa de actividades do Plan de Acollida ao alumno para este curso académico.

>>>Nota de prensa<<<

Taller "Presentación de Traballos. Sabes que é unha PEC?"

Obxectivo: Breve explicación das modalidades de entrega de traballos e a Proba de Evaluación Continua (PEC) na UNED.

• Público: alumnos.
  • Data: 28 de setembro de 2016.
  • Horario: de 18:00 a 20:00 horas.
  • Modalidade: online ou presencial na sede A Coruña.
  • Programa: Que é unha PEC? Prazos de entrega. Como se entrega. Quen evalúa unha PEC? Podo entregar unha PEC en setembro?

Xornada Informativa Curso de Acceso

Obxectivo: Dar a coñecer a todos os alumnos novos dos distintos cursos de Acceso, as características da UNED, os servizos do centro e a metodoloxía específica desta Universidade.

• Público: alumnos.
  • Data: 3 de outubro de 2016.
  • Horario: de 16:30 a 19:30 horas.
  • Modalidade: online ou presencial na sede A Coruña.
  • Programa: Presentación. Curso de Acceso para maiores de 25, 40 e 45 anos. Requisitos do curso de acceso. Oferta formativa, asignaturas e metodoloxía. Admisión, matrícula e bolsas. Orientación e planificación. Presentación dos tutores do CAD no Centro Asociado.

Xornada Informativa estudios de Grao

Obxectivo: Dar a coñecer a todos os alumnos novos de Grao, as características da UNED, os servizos do centro e a metodoloxía específica desta Universidade.

• Data: 4 de outubro de 2016.
  • Horario: de 16:30 a 19:30 horas.
  • Modalidade: online ou presencial na sede A Coruña.
  • Programa: Presentación: Que é a UNED? Centro Asociado. Campus Noroeste. Titorías. Recursos tecnolóxicos, Servizos do Centro Asociado. Requisitos do Curso de Acceso. Oferta Formativa, asignaturas e metodoloxía. Admisión, matrícula e bolsas. Orientación e planificación. Prácticas curriculares e tamén extracurriculares.
  • Máis información aquí.

Taller: "Como manexar as plataformas TIC da UNED"

Obxectivo: Sesións de apoio tecnolóxico que a través da práctica en grupos reducidos, tratan de introducir ao estudante da UNED no entorno virtual que empleará ao longo do curso.

• Público: alumnos.
  • Data: 5 de outubro de 2016.
  • Horario: de 10:00 a 12:00 horas.
  • Modalidade: presencial.
  • Lugar de celebración: Aula de Ferrol.
  • Programa: Web UNED. Web do Centro Asociado. aLF. Xestión do correo. Cursos Virtuais. Plataforma INTECCA.
  • *Como en anos anteriores, este taller estará suxeito a novas edicións, segundo demanda de participación.

----------------------------{}---------------------------

Horarios provisionais+info
AVISO: A Biblioteca da sede da Coruña permanecerá pechada o luns 14 de xuño en horario de mañá. Desculpen as molestias.+info
Nexus Event SAEE UNED A Coruña 2024+info