"Costuras artísticas desde as vangardas ata o aerosol"

29 de marzo de 2017

Conferencia gratuíta prevista para o próximo 5 de abril.

A sección de representantes de alumnos de Xeografía e Historia, integrada na delegación de alumnos do Centro Asociado UNED na Coruña, organiza a conferencia "Costuras artísticas desde as vangardas ata o aerosol". Trátase dunha actividade enmarcada dentro do programa que presenta anualmente este grupo de representantes de estudantes.

Amabel González Troncoso, técnico no Museo de Belas Artes da Coruña, será a encargada da parte expositiva, que se celebrará o vindeiro mércores 5 de abril, a partir das 19:00 horas na sede da UNED coruñesa. O acceso á conferencia será libre e preséntase nunha única modalidade, presencial.

O papel que xogan algunhas artistas que a través da súa obra, e tomando como referencia elementos elementos prestados da costura, denuncian a situación de inferioridade da súa creatividade mostrando sempre polo ollo masculino como un lugar de pracer visual ou a presenza da galería, museo ou pasarela como lugar de denuncia da violencia a través de distintos medios, son algunhas das liñas para tratar na charla.

---------------------------------------{}-------------------------------------

Horarios provisionais+info
AVISO. En atención al calendario del curso 23-24 el Centro UNED A Coruña y el Aula UNED Ferrol permanecerán cerrados del 25 de marzo al 1 de abril incluidos, con motivo de la celebración de la Semana Santa.Disculpen las molestias.
II CONGRESO DE CONTRATACION PUBLICA. DIPUTACION DE A CORUÑA+info
Buscamos galegofalantes. +info