"A través deste encontro preténdese arroxar luz acerca desta actividade profesional, o seu funcionamento, e a problemática que moitas veces xera, ejemplificado a través de estudos de caso e do panorama existente na comunidade autónoma de Galicia"

5 de abril de 2017

David Fernández Abella impartirá a conferencia "O arqueólogo inocente. Un camiño cheo de pedras" o 21 de abril a partir das 19:00 horas.

A Delegación de Alumnos da UNED na Coruña organiza unha nova conferencia que se impartirá o 21 de abril, a partir das 19:00 horas na sede da Coruña en modalidade presencial. "O arqueólogo inocente. Un camiño cheo de pedras" é o título da presentación que fará David Fernández Abella, licenciado en Historia, especialidade en Arqueoloxía, Historia Antiga e Historia Medieval e diploma de estudos avanzados en arqueoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela. Fernández Abella é investigador predoctoral e colaborou en distintas ocasións con este Centro Asociado; durante o ano 2015 impartiu a conferencia "Arqueoloxía marítima romana no Golfo de Ártabros"; e o curso pasado presentou "Da antiga Roma á India: Berenike e a Ruta marítima cara a Oriente".

En palabras de Fernández Abella: "A arqueolóxía é unha actividade profesional pouco coñecida. A pesar de que a miúdo aparecen noticias na prensa acerca de descubrimentos arqueolóxicos por todo o globo, poucas veces reflíctese o que hai detrás do descubrimento en si, a actividade de investigación ou de xestión que propiciou a súa aparición. Pretendemos con este seminario achegar a este foro a profesión arqueolóxica como un sector laboral pouco coñecido e aínda menos valorado na sociedade. A través deste encontro preténdese arroxar luz acerca desta actividade profesional, o seu funcionamento, e a problemática que moitas veces xera, ejemplificado a través de estudos de caso e do panorama existente na comunidade autónoma de Galicia. Con iso pretendemos dar a coñecer unha profesión como saída laboral, de que maneira funciona e en que contextos, ademais de con iso valorar posibilidades laborais e de mercado presente e futuro no sector.

Este seminario está concibido dunha maneira meramente introductoria ao tema, pero co obxectivo de xerar diálogo na aula e a posibilidade de tratamento doutros temas contorna á arqueoloxía profesional ou profundar nalgunhas dos argumentos presentados".

O acceso á conferencia é libre, previa inscrición na plataforma.

---------------------------------------{}-------------------------------------

Horarios provisionais+info
AVISO. En atención al calendario del curso 23-24 el Centro UNED A Coruña y el Aula UNED Ferrol permanecerán cerrados del 25 de marzo al 1 de abril incluidos, con motivo de la celebración de la Semana Santa.Disculpen las molestias.
II CONGRESO DE CONTRATACION PUBLICA. DIPUTACION DE A CORUÑA+info
Buscamos galegofalantes. +info