Finalizado o curso de PNL

8 de abril de 2017

33 Alumnos tiveron a ocasión de aprender ferramentas e técnicas de comunicación interpersoal e intrapersonal.

Da man de Marta Salazar Portero, coach profesional especialidade en liderazgo e relacións interpersoais e Antonio Fernández Paniagua, coach empresarial, executivo, deportivo e persoal, 33 matriculados nas súas tres modalidades: presencial, en liña e en diferido, tiveron a oportunidade de coñecer as habilidades esenciais para unha comunicación interpersoal e intrapersonal efectiva, a través do curso "Programación Neurolingüística para mellorar a túa satisfacción e aumentar os resultados persoais e profesionais".

Dirixido por Ángeles Amor García, psicóloga clínica, coach profesional certificada, profesora titora no Centro Asociado e coordinadora de Extensión Universitaria e Cultural do Campus Noroeste da UNED, desenvolveuse durante dúas xornadas, o 31 de marzo e o 7 de abril, en sesións de mañá e tarde e a súa realización comportaba a concesión de 1.5 créditos ECTS e 3 créditos de libre configuración.

---------------------------------------{}-------------------------------------

martasalazarcursopnlunedacoruna2729