Eleccións a representantes de estudantes 2017

8 de mayo de 2017

Segue toda a actividade da campaña electoral.

• Espazo Web da campaña electoral aquí.
  • Regulamento de representantes de estudantes aquí.
  • Normas da campaña electoral aquí.

Campaña electoral

Do 5 ao 14 de maio e do 11 ao 15 de xuño de 2017. A actividade de campaña suspenderase entre o 15 de maio e o 10 de xuño (ambos inclusive).

Espazos na web para os representantes de estudantes

Concluído o período de presentación de candidaturas, a UNED habilitará un espazo na web das eleccións dos representantes de estudantes onde figurará:

• Nome e apelidos do candidato/a.
  • Centro Asociado.
  • Cargo para o que se presenta.
  • Foto (opcional).
  • Enlace url a unha páxina web externa (máximo una).

O administrador desta páxina será o Centro de Atención ao Estudante, que habilitará a ligazón á páxina web propia administrada por cada candidato.

A Comisión Electoral acorda que non se faga uso de páxinas institucionais como as de Delegación de Estudantes para facer campaña electoral persoal e roga máximo respecto na utilización das redes sociais.

Utilización de espazos físicos e campaña electoral nos Centros

A UNED está a priorizar a utilización dos medios telemáticos, polo que convidamos os candidatos e aos Centros asociados a fomentar estas vías.

Utilización dos correos electrónicos dos electores por parte dos candidatos

Co obxectivo de conciliar o respecto do dereito á protección de datos coa necesidade de facilitar a comunicación das mensaxes electorais e o fomento da participación política,

• Os candidatos a Delegado de Centro ou a Delegado de Facultade/Escola nun Centro terán dereito a enviar un máximo de dúas mensaxes por candidatura á que se presentaron*.

*É frecuente que moitos candidatos preséntense de forma simultánea a Delegado de Centro e a Delegado de Facultade/Escola no seu Centro. Para enviar a mensaxe, o candidato deberá remitir por correo electrónico o texto da mensaxe á Secretaría do Centro Asociado cos seguintes requisitos:

• No "asunto" da mensaxe debe figurar o texto Mensaxe candidatura electoral.
  • O texto non poderá incluír arquivos adxuntos e non poderá exceder as 600 palabras, pero dispoñerá doutras 600 palabras nas linguas cooficiais da comunidade, se así o desexa.
  • No encabezamiento da mensaxe, o candidato deberá facer constar o seu nome e apelidos e a candidatura á que se presenta.
  • Deberá notificar no correo electrónico o seu DNI, a efectos de identificación.
  • O Centro non enviará a mensaxe no caso de que se incumpra algún dos requisitos anteriores.
  • O Centro enviará a mensaxe sen que poida identificarse ningún dato dos destinatarios.
  • Cada candidato poderá pedir ao Centro unha data determinada para o envío das súas mensaxes, en última instancia o Centro Asociado decidirá a data.

Os candidatos de Máster, os da Escola de Doutoramento e os candidatos a portavoz-delegado de Centros no Estranxeiro terán dereito a enviar dúas mensaxes.

• Deberán remitir por correo electrónico o texto da mensaxe á Sección de Apoio I Participación de Estudantes: p.estudiantes@adm.uned.es, cos seguintes requisitos:
    • No "asunto" da mensaxe debe figurar o texto Mensaxe candidatura de Máster da Facultade ou Escola que corresponda, ou ben Escola de Doutoramento ou ben Portavoz- Delegado de Centros no Estranxeiro.
    • O texto non poderá incluír arquivos adxuntos e non poderá exceder as 600 palabras. Para o caso das mensaxes enviadas ás candidaturas de circunscrición nacional (Delegado de Máster, de Doutoramento, e portavoz- Delegado) o candidato, se así o desexa, poderá utilizar as linguas cooficiais do Estado Español.
    • No encabezamiento da mensaxe, o candidato deberá facer constar o seu nome e apelidos e a Facultade ou Escola na que está inscrito o Máster.
    • Deberá notificar no correo o seu DNI a efectos de identificación.
    • A Sección de Participación de Estudantes non enviará a mensaxe no caso de que se incumpra algún dos requisitos anteriores.
    • A Sección enviará a mensaxe sen que poida identificarse ningún dato dos destinatarios.
    • Cada candidato poderá pedir á Sección de Apoio I unha data determinada para o envío das súas mensaxes pero, en última instancia, a Sección decidirá a data.

A Comisión acorda que durante o período de suspensión de campaña electoral -do 15 de maio ao 10 de xuño de 2017, ambos inclusive- non se poderán enviar mensaxes de correo electrónico ás listas de distribución nin realizar actividades de campaña nos espazos físicos dos Centros Asociados.

---------------------------------------{}-------------------------------------