2 de junio de 2017

Conferencia que Francesco Renzi impartirá o 12 de xuño na sede da UNED na Coruña.

O 12 de xuño, a partir das 19:00, o Centro Asociado acollerá a conferencia "Roma na Alta e plena Idade Media: transformacións e reforma da Igrexa na "Cidade Eterna", actividade que se celebrará no salón de actos e que se poderá seguir nas modalidades presencial e en liña.

Francesco Renzi, bolseiro da Fundación para a Ciencia e a Tecnoloxía de Lisboa e investigador integrado do CITCEM da Universidade do Porto, será o encargado de impartir este relatorio que tratará das transformacións e reformas da Igrexa na "Cidade Eterna". Falarase, principalmente, dos cambios que marcaron a cidade medieval, poñendo o acento nos problemas políticos que os Papas e as elites urbanas, tiveron que enfrontar ao longo dos séculos centrais da Idade Media.

Á conferencia asistirá Israel Sanmartín Barros, doutor en Xeografía e Historia, profesor de Historia na Universidade de Santiago de Compostela e profesor titor do Centro Asociado UNED-A Coruña, que fará a presentación e introdución da actividade.

A entrada será gratuíta, previa inscrición na plataforma.

---------------------------------------{}-------------------------------------