Plan de Acollida ao Alumno. Curso 2017/2018

21 de septiembre de 2017

Orientámosche na elección dos estudos a través de sesións presenciais desde o COIE.

O Centro de Orientación, Información e Emprego (COIE) UNED A Coruña preséntase como un Servizo con vocación informativa e orientativa que está coordinado por Carmen Delia García-Fuentes de la Fuente, profesora titora no Centro Asociado.

Unha das accións complementarias previstas que recolle o Plan de Acollida ao Alumno que se desenvolve con carácter anual no Centro Asociado, é a de orientación persoal na matrícula. Trátase de sesións presenciais e individuais onde coordinadora e alumno reflexionan ao redor de como coñecer mellor o que se pretende estudar e o modo en como organizalo de forma realista, de acordo cos intereses e a situación persoal de cada interesado.

Para formalizar esta reunión é necesario solicitalo a través dun correo electrónico -con carácter previo- á dirección coie@a-coruna.uned.es.

Setembro de 2017

• Mércores de 11:00 a 13:00 horas

Outubro e novembro de 2017

• Luns de 18:00 a 20:00 horas*. Entre o 16 e 31 de outubro a atención será os xoves de 11:00 a 13:00 horas.

----------------------------{}---------------------------