Plan de Acollida ao Alumno. Curso 2017/2018

9 de octubre de 2017

Cursos de "Técnicas de Estudo Autorregulado". Novas edicións dunha formación específica e práctica enfocada á eficacia no estudo UNED.

Os cursos de Técnicas de Estudo Autorregulado, sempre enmarcados dentro do Plan Anual de Acollida ao Alumno, exponse con vocación de apoio inicial a todos os estudantes e en especial aos matriculados en primeiros cursos.

Neles explicaranse as ferramentas necesarias para alcanzar o éxito nos estudos universitarios na UNED. O alumno deberá coñecer as técnicas e métodos de estudo, para despois elixir aquelas que mellor se adapten á súa forma de aprender e reter os contidos. Talleres que contribúen a que os alumnos coñezan as características e esixencias do modelo educativo da UNED, á vez que permite iniciarse en técnicas que axudan a mellorar e rendibilizar o estudo.

Á fronte, como en anos anteriores, estará Carmen Delia García Fuentes de la Fuente, profesora tutora do Centro Asociado e coordinadora do Centro de Orientación, Información e Emprego (COIE).

"Curso de Técnicas de Estudo Autorregulado".

• Data: do 6 al 10 de novembro de 2017.
  • Horario: de 09:30 a 13:30 horas.
  • Lugar: sede UNED A Coruña.
  • Concesión de créditos: solicitados 2 créditos ECTS e 4 créditos de libre configuración.
  • Modalidade: presencial.
  • Máis información e matrícula aquí.

"Curso de Técnicas de Estudo Autorregulado". Aula de Ferrol

• Data: do 21 de novembro ao 19 de decembro de 2017.
  • Horario: de 14:30 a 20:30 horas.
  • Lugar: Aula de Ferrol.
  • Modalidade: presencial.
  • Máis información e matrícula aquí.

----------------------------{}---------------------------