UNED Sénior A Coruña

14 de noviembre de 2017

O director do Centro Asociado, Germán Carro, profesores do programa sénior e alumnos, renden unha merecida homenaxe a Luís Anxo Rodriguez, coordinador e fundador deste plan formativo tan singular a través do programa "Quérote tanto", restransmitido esta semana na Televisión galega.

Todo o mundo coñéceo como "ou cura de Xestoso" fora e dentro dos seus lindes parroquiais, pero o que realmente transcende de Luís sen dúbida, é a súa entrega desde hai moitos anos xa, aos máis maiores do rural.

O certo é que é un sacerdote diferente. A súa vocación pastoral tivo os seus inicios desde moi novo, estimulando as misións desde diferentes puntos xeográficos en España, mesmo en Bolivia ou Arxentina. Xa Galicia a súa dedicación continuaba coa creación do primeiro Consello de Anciáns de España, ou a Asociación de Mulleres de Xestoso, pero sempre co acento no rural e nos maiores.

Rodríguez Patiño finalizó oito carreiras universitarias: Filosofía, Teoloxía, Dereito, Dereito Canónico, Criminología, Ciencias Políticas e Traballo Social, e estivo matriculado en Medicina e nos últimos anos en Psicoloxía na UNED. Foi delegado de alumnos no Centro Asociado e desde o ano 2008, promotor e coordinador do programa sénior na UNED coruñesa.

Este luns a Televisión de Galicia emitía unha nova edición do programa "Quérote tanto", presentado pola artista Lucía Pérez. Programa que ten como propósito fundamental no seu contido contar historias de galegos anónimos baixo o formato sorpresa, coa axuda de de varios cómplices. Luís Anxo Rodríguez foi uns dos protagonistas. Recibiu a calor de todos os seus fregueses, alumnos séniores -autores orixinais da sorpresa- e profesores, todos eles capitaneados polo director do Centro Asociado, Germán Carro Fernández.

Felipe Senén López Gómez, recoñecido arqueólogo galego e profesor da materia "Historia de Galicia" dentro do plan de estudos Sénior, foi o encargado en abrir a quenda de testemuños, xunto co profesor de Música, Francisco Javier García Canto.

Desde onte "a universidade de don Luís" é -se cabe- un pouco máis coñecida.

Vídeo do programa.

----------------------------{}---------------------------