Comezan os exames de febreiro

22 de enero de 2018

Para esta convocatoria o Centro Asociado chama a 4.238 alumnos matriculados de Graos, Másteres e Acceso a maiores de 25 e 45 anos.

Hoxe luns, a partir das 9:00 horas, comezan as primeiras probas presenciais deste curso no Centro Asociado UNED A Coruña.

O lugar de realización é na sede na Coruña, rua da Educación, número 3. Para todos os efectos os alumnos matriculados na aula de Ferrol deberán examinarse na sede da Coruña.

Estudantes matriculados en Graos, Másteres e Acceso a Maiores de 25 e 45 anos, dispoñen de dúas semanas para realizar os exames das materias do primeiro cuadrimestre:

• Primeira semana de exames: do 22 ao 26 de xaneiro de 2018.
  • Segunda semana de exames: do 5 ao 9 de febreiro de 2018.

As probas organízanse en catro sesións ao longo de cada xornada De 9:00 e 11:30 horas pola mañá e pola tarde ás 16:00 e 18:30 horas.

É necesario acudir co carné de estudante deste curso académico 2017/2018, acompañado do DNI, documentos que serán requiridos polos membros do Tribunal de Probas Presenciais.

Durante os días de celebración de exames, a sala de lectura da Biblioteca do Centro Asociado da Coruña, permanecerá aberta ininterrompidamente en horario de 9:00 da mañá a 9:00 da noite, de luns a venres.

Desde o Centro Asociado recoméndase que a chegada ás instalacións fágase con 15 minutos de antelación.

• Máis información de desenvolvemento de exames.
  • Consulta o calendario.
  • Formulario para solicitar un certificado de asistencia.
  • ------------------------~()~-----------------------

Horarios provisionais+info
    AVISO: O xoves 10 de xuño o servizo de Secretaría da sede da Coruña non terá atención ao público ata as 10:30h. Desculpen as molestias.+info
    Nexus Event SAEE UNED A Coruña 2024+info