15 de octubre de 2018

Curso de especial interese para alumnos matriculados nas materias de Traballo fin de Grao (TFG), Traballo fin de Máster (TFM) e en Doutoramento. Impartirase os días 22, 24 y 26 de outubro, en xornada de tarde desde o Centro Asociado, e nas modalidades en liña e en diferido.

O Centro Asociado UNED A Coruña programa unha nova actividade de interese para alumnos matriculados nos últimos cursos de Grao e en Máster interesados en mellorar as habilidades na elaboración de traballos académicos -Traballos de Fin de Grao (TFG) e Máster (TFM)- e tamén profesorado e público en xeral que queiran abordar todas as cuestións relativas á análise, deseño, revisión e divulgación de documentos científicos.

O curso "Craves para a Comunicación e Investigación Científica no século XXI: retos, oportunidades e " fakes", celebrarase os días 22, 24 y 26 de outubro na sede do Centro na Coruña -en xornada de tarde- nas modalidades en liña e en diferido. Ao seu termino certificarase con 1 crédito ECTS e 2 créditos de libre configuración, (procedemento en trámite).

José Manuel Varela Senra, doutor en Ciencia e Tecnoloxía e profesor titor en Centro Asociado, será o encargado de dirixir e impartir o curso.

O programa tratará amplamente os tipos de formatos na comunicación e investigación científica e todos os aspectos referentes ás fases e desenvolvemento dun traballo académico. Traballarase en profundidade como identificar e examinar as diferenzas que hai entre os diferentes textos científicos: divulgación, educación ou investigación e afrontaranse os límites éticos da comunicación e a publicación científica.

----------------------------{}---------------------------