CUID: Aberto o prazo de matricula para as probas ACLES de certificación de idiomas na convocatoria de setembro

1 de julio de 2019

Para os niveis B1 e B2 de francés e alemán e B1, B2 e C1 de inglés. O CertAcles avala as competencias lingüísticas en países e universidades europeas

Desde do 1 ao 15 de xullo está aberta a matrícula para a realización dos exames para a certificación ACLES de Inglés, Francés e Alemán na convocatoria de setembro.

A realización da proba escrita farase como ÚNICA OPCIÓN do 2 ao 4 de setembro 2019 e consta de dúas partes.

Luns 02 de setembroFrancés. Niveis B1 e B2

Exame de destreza: comprensión lectora/uso da Lingua16:00h

Expresión Escrita18.30h.

Martes 03 de setembroINGLÉS. Niveis B1, B2 e C1

Exame de destreza: comprensión lectora16:00h

Expresión Escrita18.30h.

Mércores 04 de setembroALEMÁN. Niveis B1 e B2

Exame de destreza: comprensión lectora16:00h

- Expresión Escrita18.30h.

A realización da proba oral farase do 9 ao 20 de setembro

• A proba oral consta de dúas partes: comprensión auditiva expresión e interacción oral. Ambos exames faranse de maneira presencial cunha persoa responsable do exame no Centro Asociado. As datas concretas da realización no Centro UNED A Coruña fixaranse tras o peche da matrícula.

Certificado de alto recoñecemento

CUID emite un certificado gratuíto co selo de calidade CertACLES por cada nivel superado dos idiomas inglés, francés e alemán. Devandito certificado permítelle acreditar as competencias lingüísticas nun ou varios idiomas, seguindo as directrices do MCERL (Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas).

O certificado do CUID dos exames de Acreditación ACLES non só conta co recoñecemento de créditos para estudos regrados da UNED, senón que está recoñecido por CercleS (Confederación Europea de Centros de Linguas no Ensino Superior) e aceptada pola CRUE (Conferencia de Reitores das Universidades Españolas) como certificación para a acreditación de nivel de idiomas, o que favorece o seu recoñecemento por parte de moitas de universidades nacionais e europeas.

ACLES creouse co fin de promover a aprendizaxe e a docencia das linguas modernas no ámbito do Ensino Superior. Forma parte de CercleS (Confederación Europea de Centros de Linguas no Ensino Superior) que reúne case 300 Centros, Departamentos, Institutos, Facultades ou Escolas de Educación Superior, cuxa responsabilidade principal é o ensino de linguas. E desde xuño de 2018, ademais, ACLES converteuse en Membro Asociado de EAQUALS . Desde 2016, CUID é socio de ACLES, por tanto, centro acreditado para a realización de exames con certificación CertaAcles.

• - Podes matricularte premendo aquí.
  • - Para saber máis sobre a certificación ACLES preme aquí
  • - Para máis información sobre a convocatoria de exames de setembro preme aquí

Máis información en:

• - Secretaría do C.A. UNED A Coruña (r/ Educación 3 -15011 A Coruña), no teléfono: 981 14 50 51 ou no correo electrónico: info@a-coruna.uned.es
  • - Segregaría da aula UNED de Ferrol (r/ María, 54 - 15402 Ferrol) no teléfono: 981 36 40 26 ou no correo electrónico: info@ferrol.uned.es
-------------------------------{}-------------------------------

Blogue UNED Sénior A Coruña