Curso: "Introdución á Criminoloxía"

11 de septiembre de 2019

Celebrarase o 26 e 27 de setembro na Aula de Ferrol en modalidade presencial e online (emisión en directo). Solicitouse a homologación á AGASP e o recoñecemento de 1 ECTS.

A Aula UNED de Ferrol comeza o ano académico co curso “Introdución á Criminoloxía", que se celebrará os próximos 26 e 27 de setembro de 16:30 a 20:30 h. O curso pódese seguir de maneira presencial ou tamén online, a través de emisión en directo. Consta de 25 horas lectivas e, de ser superado, se entregará un certificado de aproveitamento; ademais, solicitouse o recoñecemento de 1 ECTS e a homologación por parte da Academia Galega de Seguridade Pública (AGASP).

O curso está aberto ao público en xeral, aínda que está especialmente dirixido a estudantes dos graos e másteres en Dereito, Criminoloxía, Socioloxía, Antropoloxía, Traballo Social e Psicoloxía. É de especial interese para forzas e corpos de seguridade, funcionarios xudiciais, de atención ás vítimas e de institucións penais, así como para calquera persoa que desexe coñecer a exégese do delito máis aló do coñecemento que proporciona o Dereito Penal e comprender mellor o comportamento e as motivacións dos/as delincuentes.

O obxectivo é a formación nos conceptos teóricos da Criminoloxía a nivel introdutorio, abrindo o estudo dunha ciencia que vai máis aló da relación entre o delito e castigo penal. É o estudo do crime en si mesmo, da súa natureza e, por tanto, da criminalidade, un concepto que se volve fundamental, xa que ao redor deste e á relación que establece coas variables sociolóxicas, psicolóxicas e biolóxicas que afectan o individuo, conformarase o marco de actuación da ciencia criminolóxica.

A finalidade deste curso é ofrecer unha visión analítica do delito para enfrontarse á súa comprensión. Deste xeito, o alumnado poderá adquirir información científica achega do feito criminal e das condutas desviadas desde unha perspectiva multidisciplinar, dando a coñecer as diferentes tendencias que tratan de explicar o feito delituoso como fenómeno social e as prácticas de control na sociedade.

Ana Rodríguez Piorno, licenciada en Dereito (USC), xuíza interina dependente do TSX Galicia, membro de Mesa de Xuízas de Violencia de Xénero constituída en Santiago de Compostela en 2014 e profesora-titora do grao de Criminoloxía no Centro UNED A Coruña, será a encargada de impartir o curso os días 26 e 27 de setembro na aula de Ferrol.

Podes matricularte no curso aquí.

Lembra que, se es alumno/a de a UNED, titor/a de o C.A. A Coruña, membro das forzas e corpos de seguridade, ou estás colexiado no Colexio Oficial de Logopedas de Galicia ou no Colexio Profesional de Procuradores da Coruña terás un desconto na matrícula.

Máis información en:

• - Secretaría da Aula UNED de Ferrol (rúa María, 54 - 15402 Ferrol) no teléfono: 981 36 40 26 ou no correo electrónico: info@ferrol.uned.es
--------------------------------------{}-------------------------------------

Blogue UNED Sénior A Coruña

Horarios provisionais+info
AVISO. En atención al calendario del curso 23-24 el Centro UNED A Coruña y el Aula UNED Ferrol permanecerán cerrados del 25 de marzo al 1 de abril incluidos, con motivo de la celebración de la Semana Santa.Disculpen las molestias.
II CONGRESO DE CONTRATACION PUBLICA. DIPUTACION DE A CORUÑA+info
Buscamos galegofalantes. +info