Aberto o prazo de admisión en graos e micrograos

21 de junio de 2021

Xa podes solicitar a admisión nos graos, graos combinados e micrograos da UNED. A matrícula abrirase do 07 de xullo ata o 21 de outubro. Adáptase a ti!

Desde o pasado xoves 17 de xuño está aberto o prazo de admisión para estudantes que queiran realizar os seus estudos de grao e micrograo na UNED.

De seguido continuación mostrámosche as datas que tes que ter presentes para realizar a túa solicitude.

• Do 17 de xuño ao 21 de outubro de 2021

• Do 7 de xullo ao 21 de outubro de 2021

Podes realizar os teus trámites de Admisión e Matrícula por Internet premendo aquí.

ESTUDOS OFICIAIS E MICROTÍTULOS

• Consulta tódolos estudos que podes realizar na UNED premendo aquí

Non terás que solicitar admisión se:

- Posúes un título (Técnico Superior FP, Diplomatura, Licenciatura, Enxeñería Técnica, Enxeñería, Arquitectura Técnica, Arquitectura, Grao universitario) e non iniciaches outros estudos nalgunha universidade española.

- Xa es estudante da UNED e queres trasladar o teu expediente ou simultanear estudos.

- Superaches as Probas de Acceso, o Acceso para maiores de 25 anos, acceso profesional ou laboral ou Acceso para maiores de 45 anos na UNED.

- Posúes un título de Bachiller anterior ao cursado segundo a lei 8/2013 do 9 de decembro (LOMCE).

• Consulta outra información importante sobre a matrícula premendo aquí

Seguimos online, seguimos contigo!

Máis información en:

--------------------------------------{}-------------------------------------