Acabas de finalizar unha Licenciatura, Grao ou Máster no curso 2014/2015 neste Centro Asociado?

6 de octubre de 2015

O próximo 23 de outubro, podes vir recoller o teu diploma.

Se es algún dos alumnos ou alumnas matriculados neste Centro Asociado que finalizaron estudos de Licenciado, Grao ou Máster durante o curso 2014/2015, informámosche que o próximo 23 de outubro se entregarán os diplomas durante un acto oficial, no salón de actos do propio Centro.

Durante esa xornada celebrarase o Acto Oficial de Apertura de Curso Adémico 2015/2016, que presidirá o Reitor da UNED, Alejandro Tiana, e na que se entregarán, a todos os alumnos e alumnas que se inscribiron previamente, os certificados de finalizar estudos oficiais. No trasncurso do mesmo, intervirán membros do Padroado e o equipo directivo do Centro Asociado, xunto ao lector inagural, que este ano será Felipe-Senén López Gómez, coñecido arqueólogo e museólogo.

Para estar na listaxe de titulados que se convoquen ese día, tes que chamar, canto antes, á Secretaría do Centro Asociado 981 14 50 51 ou enviar un correo electrónico a info@a-coruna.uned.es, comunicando a túa vontade de asistir esa tarde á entrega de diplomas.

Máis información do Acto Oficial de Apertura aquí.

------------------------~()~-----------------------

entregadiplomas20158166