Compensación de asignaturas

1 de septiembre de 2015

Regulamento, procedemento, prazos...

Que é procedemento de compensación de materias?

• Trátase dun sistema que pretende resolver situacións académicas particulares nas que a non superación da avaliación ordinaria dunha materia estea a impedir, ou demorar a obtención dun título.

Cando se reúne o Tribunal de Compensación?

• Segundo o Regulamento, o Tribunal de Compensación reúnese finalizados os exames da convocatoria extraordinaria de setembro.
  • Contémplase a posibilidade de que excepcionalmente, a xuízo do Presidente, poderá reunirse tamén no mes de marzo, unha vez coñézase a nota dos exames da convocatoria de febreiro.

Compensación para Estudos de Grao

Normativa pola que se regula

Regulamento do Tribunal de Compensación aprobado por Consello de Goberno de Aprobado en Consello de Goberno do 5 de marzo de 2013.

Quen poden solicitar a compensación en Graos?

• Estudantes que cursasen na UNED polo menos o 40% dos créditos da titulación.
  • Estudantes que quede por aprobar para terminar a súa titulación unha soa materia, distinta do Traballo Fin de Grao.
  • Estudantes que se presentaron polo menos catro veces á avaliación da materia completa. *As materias anuais, en cada curso académico, a presentación ás dúas probas (febreiro e xuño) conta como unha vez, e a presentación nas probas de setembro á parte ou partes pendentes, como outra.
  • Estudantes que obtivesen polo menos unha vez unha cualificación final igual ou superior a 4, ou polo menos 3 en dous das convocatorias.

NOTA: Os títulos correspondentes a profesións reguladas e para aqueles que pola súa especificidade así o acorde o Consello de Goberno da UNED, a cualificación debe ser igual ou superior a 5, do resultado de calcular a media aritmética entre a media das dúas mellores cualificacións obtidas na materia cuxa compensación se solicita e a media ponderado das cualificacións das demais materias da materia á que pertenza a solicitada.

Como é o procedemento?

• Cursar unha solicitude dirixida ao Decano ou Director de Facultade ou Escola.
  • Expresar a materia cuxa compensación se solicita e os cursos académicos das convocatorias consumidas.
  • Motivar as circunstancias que levan a pedir a compensación.

Cal é o prazo para solicitar a compensación?

• 15 días a partir da data de publicación na internet das cualificacións da convocatoria de setembro da materia cuxa compensación se solicite.

Hai exclusións na concesión?

• Non pode constar sanción no expediente académico e que esta estivese relacionada coa materia cuxa compensación se solicita.
  • Exclúense o Traballo Fin de Grao e os créditos de Prácticas externas curriculares.
  • Exclúense as materias optativas, salvo que a non superación das mesmas supoña a obrigatoriedade de adaptarse a un plan novo.
  • Non poden solicitala os estudantes doutras universidades aos que xa se lles concedeu a avaliación por compensación curricular na súa universidade de procedencia.

NOTA: A concesión da compensación é por una sola vez por titulación.

Máis información aquí.

Información publicada por cada Facultade ou Escola sobre a compensación de asignaturas:

------------------------~()~-----------------------