Convocatoria extraordinaria de probas presenciais curso 2016/2017

31 de agosto de 2017

Do 4 ao 9 de setembro de 2017.

Que alumnos están convocados a estas probas?

• A convocatoria de setembro afecta a estudantes matriculados en Graos, Máster, Idiomas CUID, Acceso a Maiores de 25 e 45 anos.

Que días son?

Cal é o lugar de celebración?

E os estudantes matriculados na aula de Ferrol?

• Para todos os efectos, os alumnos matriculados na aula de Ferrol deberán examinarse na sede da Coruña.

Calendario de todos os exames

Alumnos de Grao

• Os alumnos de Grao matriculados durante o curso 2016/2017, terán a oportunidade de examinarse en setembro, sempre segundo calendario publicado na páxina web da UNED.
  • Das seis convocatorias que cada alumno dispón por materia, a extraordinaria de setembro é a única que computa, salvo no caso de optar por non presentarse, que non se tería en conta.
  • Non é necesaria a renuncia expresa en caso de non presentarse a exame.
  • Durante esta convocatoria extraordinaria, as dúas partes das materias anuais do Plan de Estudos, examínanse o mesmo día, en horarios diferentes.
  • Máis información de como examinarte se estás matriculado en Grao.

Alumnos de Máster

• Os estudantes matriculados en másteres oficiais da UNED, dispoñen dun número máximo de catro convocatorias por materia, dúas por curso académico.
  • Os exames realízanse nos Centros Asociados.
  • Os alumnos matriculados nun Master, poden presentarse á reserva sen necesidade de solicitalo.
  • Máis información de como examinarte se estás matriculado nun Máster.

Alumnos de Idiomas CUID

Alumnos de Acceso a maiores de 25 anos

Alumnos de Acceso a maiores de 45 anos

Exames de reserva

• Segundo o Regulamento de Probas Presenciais da UNED vixente, poderán optar aos exames de reserva os estudantes a quen lles coincida dous ou máis materias na mesma sesión; o mesmo día e á mesma hora.
  • Aquelas persoas que o soliciten con anterioridade ao Tribunal, excepcionalmente, por causas acreditadas.
  • Modelo de solicitude de exame de reserva.

Horarios

• Os exames realizaranse en catro sesións; quendas de mañá e tarde: pola mañá ás 9:00 e 11:30 horas e pola tarde ás 16:00 e 18:30 horas.
  • Desde o Centro Asociado recoméndase que a chegada ás instalacións fágase con 15 minutos de antelación.

Identificación e acceso

• É necesario acudir co carné de estudante deste curso académico 2016/2017, acompañado do DNI.
  • Documentos que serán requiridos polos membros do Tribunal de Probas Presenciais.

Sala de lectura

• Durante os días de celebración de exames -a excepción do sábado-, a sala de lectura da Biblioteca do Centro Asociado da Coruña, permanecerá aberta ininterrompidamente en horario de 9:00 da mañá a 9:00 da noite, de luns a venres.

Regulamento de Probas Presenciais.

Máis información de exames na páxina web da UNED A Coruña e no portal web da UNED.

----------------------------{}---------------------------

Nota de Prensa.

----------------------------{}---------------------------

Horarios provisionais+info