Oferta Idiomas CUID

2 de septiembre de 2016

Novidade curso 2016/2017: Lingua de signos española, modalidade online.

>>>Descarga folleto informativo aquí<<<

Que é o CUID?

• É o Centro Universitario de Idiomas Dixital e a Distancia da UNED.

Cal é a finalidade do CUID?

• Promover a aprendizaxe de idiomas e as linguas cooficiais de España, en colaboración cos Centros Asociados da rede UNED.

Que recoñecemento teñen?

Quen se pode matricular no CUID?

• Os españois e extranxeiros que teñan cumpridos os 18 anos ou que os cumpran antes do día 31 de agosto de 2017.
  • Non se require titulación académica alguna.

Cal é o prazo de matrícula?

• Do 18 de xullo ao 31 de outubro de 2016.
  • Matrícula desde aquí.

É necesario matricularse desde o nivel inicial en cada idioma?

• Os estudantes poderán matricularse no curso que consideren oportuno, procurando que se axuste aos seus coñecementos reais do idioma.
  • Poderán volver a matricularse nos cursos que tiveran aprobado con anterioridade co obxecto de actualizar coñecementos, así como os diplomas recibidos.

Como se pode estudar a través do CUID?

• Semipresencial (blended learning):

• Os alumnos contan con titorías desde o Centro Asociado UNED A Coruña, * sempre que se matriculen ao menos, 5 alumnos por idioma e nivel.
    • Serán impartidas por profesores titores.
    • Con periodicidade semanal. Horario de titorías para o curso 2016/2017 na sede A Coruña.
    • A asistencia as titorías non é obrigatoria.

•  Virtual ou en liña (online):

• A atención docente será asumida polo titor en liña a través das ferramentas de comunicación do curso virtual.
    • Os alumnos nesta modalidade non contarán coas clases presenciais dos profesores titores nos centros asociados.
    • Maior peso da aprendizaxe autónoma.
    • Toda a comunicación do curso terá lugar a través do curso virtual, polo tanto recoméndase solvencia no uso del ordenador e de internet.
    • Curso virtual:
      • A través da plataforma UNED chamada aLF.
      • Permite impartir e recibir formación, xestionar e compartir documentos (de texto, audio e video, html…).
      • Intervir nos foros de debate co equipo docente e os demais compañeiros.
      • Realizar test de autoaprendizaxe.
      • Áccedese desde www.uned.es >> Acceso ao campus >> autenticarse coas contrasinais de alumn@ >> aLF.

Que idiomas e niveis se poden estudar no Centro Asociado A Coruña?

Na modalidade semipresencial (blendend learning):

Na modalidade virtual ou en liña (online):

Pódense estudar idiomas desde a Aula de Ferrol?

A Aula de Ferrol, adscrita na UNED A Coruña, dispón de formación en idiomas 100%  online. A docencia semipresencial será únicamente na  sede A Coruña. Idiomas e niveis:

Inglés.

Francés

Portugués

Lingua de signos española

Como se organiza a docencia?

Modalidade semipresencial

• Equipo docente dirixido polo coordinador do idioma, ademais dos titores do Centro Asociado UNED A Coruña.

Modalidade Virtual

• Titores en liña e o titor de apoio na rede nos cursos que dispoñen do mesmo.

Que duración teñen os cursos do CUID?

• Os cursos comenzan en novembro e rematan en maio.

Cómo se organizan os exames?

• Os exames teñen lugar en dúas convocatorias por ano: ordinaria en maio-xuño e outra extraordinaria en setembro.
  • Os exames son comúns en ambas modalidades.
  • Constan de dúas probas:

• A proba escrita que se realiza no Centro Asociado, sede A Coruña durante as datas establecidas no calendario oficial de exames da UNED.
    • A proba oral:
      • Na modalidade semipresencial, ante o titor asignado ao alumno e no Centro Asociado UNED A Coruña.
      • Na modalidade virtual desde a aplicación e-Oral.

Que custo teñen os cursos do CUID?

• Consulta   aquí.
  • Accede a listaxe de Convenios a colectivos, organismos e institucións con reducción de matrícula aquí.
  • Listaxe de Convenios realizados co CUID UNED aquí.

Certificados CUID

• O CUID emite un certificado gratuito por cada nivel superado.
  • Os certificados teñen un código de verificación cuxa autenticidade poderá ser comprobada por calquera organismo, e teñen o mesmo recoñecemento académico que o diploma.

Diplomas CUID

• Aqueles estudantes que desexen de forma adicional, poderán solicitar un diploma.

Secretaría sede A Coruña

• info@a-coruna.uned.es

Secretaría Aula Ferrol

• info@ferrol.uned.es

Máis información na páxina web UNED A Coruña e CUID UNED.

----------------------------{}---------------------------

NOTA: A información desta noticia e o contido dos enlaces, está actualizada á data da súa publicación de orixe, 2 de setembro de 2016.

----------------------------{}---------------------------