"Elixín unha universidade que me permitise facer as cousas máis a miña maneira, cos meus propios horarios"

29 de octubre de 2015

Inés Sanmiguel Suárez. Máster en Formación do Profesorado.

Inés Sanmiguel Suárez é licenciada en Filoloxía Francesa. No pasado curso finalizou o Máster do Profesorado na UNED. Senllos títulos cun excelente expediente académico. Ten formación en Tradución e contorna ao Trastorno con Déficit de Atención e Hipteractividade (TDAH).

A súa experiencia profesional xira ao redor da docencia, tanto por conta propia como por conta allea. Ademais, é aficionada á escritura, é bloguera nun espazo propio de relatos e gañou varios concursos literarios.

Por que decidiches realizar un Máster na UNED?

"O principal motivo polo que decidín realizar un Máster na UNED foi probar algo diferente. É dicir, elixín esta universidade e non outra porque me apetecía estudar doutra maneira. A carreira a fixen presencialmente, e a iso hai que sumarlle todos os anos de instituto e de colexio, tamén mediante un ensino presencial. Son moitos anos facendo o mesmo, por iso elixín unha universidade que me permitise facer as cousas máis a miña maneira, cos meus propios horarios, etc."

Cales foron os obxectivos iniciais cando te matriculaches por primeira vez? Persoais ou profesionais?

"As motivacións para matricularme foron profesionais, para poder presentarme ás oposicións ao corpo de profesores de secundaria. O meu obxectivo era terminar o Máster nun curso académico, e así o fixen".

Na túa opinión e no plano profesional, que che vai achegar esta titulación a curto e medio prazo?

"Como comentei, esta titulación permitiráme presentarme ás oposicións. Por outra banda, se chego a ser profesora considero que este Máster axudarame a saber elixir unha metodoloxía adecuada na aula; que contidos ensinar e como tratar aos alumnos".

Un pequeno xogo: tres adxectivos positivos e tres negativos do teu paso por esta universidade.

"Positivos: colaborativa, entre os compañeiros porel foro, libre e modernizada, en canto a contidos. Negativos: lenta, por parte de certos profesores que tardanen responder preguntas, cara e incerta, por non saber con claridade o que había que haceren algún traballo".

Anímasche a seguir estudando?

"Si, estou a estudar pero non na UNED; estoypreparando as oposicións. Con respecto á UNED, tras acabar o Máster hiceun curso sobre o Trastorno con Déficit de Atención e Hipteractividad (TDAH), e conto con realizar algún outro curso que meresulte interesante".

Accede a toda a información do Acto de Apertura de Curso aquí.

------------------------~()~-----------------------

inessanmiguelsuarez8237