GastroUNED

7 de noviembre de 2016

Dúas obras de Camilo José Cela serán o eixo das propostas gastronómicas nesta IV edición do Certame.

Obras suxeridas deste Certame:

• Viaxe á Alcarria de Camilo José Cela
  • Mazurca para dous mortos de Camilo José Cela

Bases da convocatoria

Temática

• A receita debe estar relacionada con algunha das obras suxeridas; autor, época, espazo, personaxes ou calquera outra circunstancia.
  • As receitas deberán ser novas e orixinais, de carácter persoal.
  • As receitas terán que estar elaboradas con produtos que se atopen habitualmente no mercado.

Formato

• Deberase encher esta ficha cos datos da receita. Só admitiranse arquivos en Word.
  • Valorarase o envío dunha foto da receita.

Envío e prazo

Premio

• Unha bolsa para a realización dun destes dous cursos (a elixir un deles) impartidos pola Fundación UNED-Escuela Chicote:
    • Enoloxía e coñecementos do viño.
    • Fotografía profesional para contorna gastronómica.

Publicacións

• A UNED resérvase o dereito de publicar ou reproducir as receitas seleccionadas.
  • O autor non percibirá cantidade algunha en concepto de dereitos de autor pola primeira edición.
  • As receitas seleccionadas polo xurado aparecerán na páxina Web do Club de Cultura da UNED.

Xurado

• Todo aquilo non previsto nestas bases quedará sometido ao criterio do xurado.
  • O fallo do xurado farase público, a través da páxina Web da UNED.

• Profesorado
  • Alumnos/as
  • PAS

Descarga o libro de receitas das edicións anteriores aquí.

Máis información na páxina web deActividades Culturais da UNED.

--------------------------{}-------------------------