I Premio Pilar Cavestany Bastida

1 de marzo de 2016

En honra á primeira muller matriculada na UNED. Ten como obxecto distinguir anualmente os proxectos que se destacaron na consecución dalgún obxectivo do I Plan de Igualdade desta Universidade.

Bases da Convocatoria

1. Obxecto

• A Universidade Nacional de Educación a Distancia -a través da Oficina de Igualdade- convoca o "Premio Pilar Cavestany Bastida".

• Ten como obxecto distinguir anualmente, a proposta de calquera órgano da UNED, así como da Oficina de Igualdade, os Departamentos, Facultades, Escolas, Unidades Administrativas ou calquera membro da comunidade universitaria que se destacou na consecución do algún obxectivo do I Plan de Igualdade.

2. Presentación de candidaturas

• Poderán concorrer todos os Departamentos, Facultades, Escolas, Unidades Administrativas e calquera membro da comunidade universitaria da Universidade Nacional de Educación a Distancia.
  • O prazo de presentación de candidaturas será de 30 días naturais a contar desde o día seguinte da publicación do anuncio da convocatoria no BICI.  Prorrogado ata o 31 de marzo de 2016.
  • Xunto coa candidatura, deberanse achegar documentos que acheguen datos relevantes ou información complementaria que apoie a candidatura proposta.
  • As candidaturas presentaranse a través do correo electrónico da Oficina de Igualdade: igualdad@adm.uned.es
  • Serán admitidas aquelas candidaturas presentadas por quen solicite o premio para si mesmas ou para aqueles Departamentos, Facultades, Escolas, Unidades Administrativas e calquera membro da comunidade universitaria que, a xuízo da persoa proponente, merezan recibilo.

3. Premio

• O premio consistirá nun diploma que se entregará publicamente na Xornada de Igualdade que anualmente organiza a Oficina de Igualdade.
  • O xurado poderá conceder o premio de maneira conxunta ou ex aequo a unha ou máis persoas ou Departamentos, Facultades, Escolas ou Unidades Administrativas.
  • A relación da/as candidatura/s premiada/s será publicada no BICI.

4. Xurado

• A elección do premiado ou da premiada levará a cabo por un xurado composto polas persoas que nese momento integren a Comisión para a Igualdade.
  • Corresponde ao presidente da Comisión ou no seu caso á persoa en quen delegue, dirixir as deliberacións e dirimir co seu voto os posibles empates que se produzan.
  • O seu fallo será inapelable.
  • O xurado poderá estar asistido por asesoras/asesores de recoñecido prestixio relacionadas/vos con a defensa da igualdade entre mulleres e homes.

5. Baremo

• Aos criterios de valoración, aplicaráselles o seguinte baremo de puntos:
    • Acreditar que a candidatura presentada ha realizado, durante un período de tempo considerable, e en función dos logros obtidos, actividades encamiñadas á igualdade, ata un máximo de 4 puntos.
    • Acreditar resultados concretos do traballo da candidatura a favor da igualdade de xénero e o recoñecemento e valoración que del teñen os beneficiarios do mesmo, ata 2 puntos.
    • Acreditar o número de beneficiarios directos ou indirectos dos logros obtidos, ata 2 puntos.
    • Traxectoria e comportamento no respecto aos valores da igualdade de xénero, ata 1 punto.
  • O Xurado poderá valorar outros criterios que estime convenientes e que axuden a fomentar o principio de igualdade na Universidade.

6. Aceptación delas bases

A concorrencia ao premio implica a aceptación destas bases.

Máis información na Oficina de Igualdade UNED.

------------------------~()~-----------------------

ipremiopilarcavestanyuned