"Síntome moi cómodo e identificado coa UNED. Atopei o Máster oficial que cubría as miñas expectativas e necesidades, tanto respecto da materia, como á posibilidade de poder completar posteriormente o Doutoramento".

6 de noviembre de 2015

Antonio Doce González. Máster Oficial en Intervención da Administración na Sociedade.

Antonio Doce González é licenciado en Dereito pola UNED no ano 2008. No  2010 cursou, na Fundación UNED, o Máster en Sistemas Integrados de Xestión de Calidade, Medio Ambiente e Prevención de Riscos Laborais e en 2014 o Curso de Experto Universitario en Criminoloxía. Ten o Título de Técnico Superior en Prevención de Riscos Laborais.

Antonio é Garda Civil desde hai 25 anos, situación que compatibilizou con exercicio o da Avogacía como colexiado do ICA en Ferrol, naquelas materias que o réxime de incompatibilidades permitiuno.

Este curso pasado finalizou o Máster Oficial en Intervención da Administración na Sociedade. Estudos, todos eles, cursados como alumno do Centro Asociado da Coruña, desde a extensión de Ferrol.

Por que decidiches realizar un Máster na UNED?

"Síntome moi cómodo e identificado coa UNED. Atopei o Máster oficial que cubría as miñas expectativas e necesidades, tanto respecto da materia, Dereito Administrativo, como á posibilidade de poder completar posteriormente o Doutoramento. Doutra banda, non me cabe dúbida de que os títulos de posgrao que ofrece a UNED gozan de gran calidade polo especial sobre esforzo que adoita realizar o profesorado en relación ás Universidades presenciais, aínda que, nestes estudos o concepto de estudar a distancia queda un tanto diluído pola necesidade de asistir a diversas clases, xornadas, etc., na Facultade de Dereito en Madrid.

En definitiva, creo que é recomendable, a pesar do esforzo que significa".

Cales foron os obxectivos e motivacións cando te matriculaches? Persoais ou profesionais?

"Sobre todo o perfeccionamento dos coñecementos, o poder profundar naquelas cuestións que máis inquietudes xeráronme ao longo do tempo. Respecto do profesional, o seguir mellorando no coñecemento da realidade xurídica que me rodea, así como por suposto posuír unha titulación que sempre me será de utilidade en calquera tipo de concurso ou actividade xurídica. Aínda que teño que dicir que se tivese que centrar a resposta en algo, sería sen dúbida o desexo de adquirir máis e mellores coñecementos".

Na túa opinión e no plano profesional, que che vai achegar esta titulación a curto e medio prazo?

"A curto prazo, maiores coñecementos en materias concretas sobre as que desexaba unha mellor formación, e a longo prazo o poder continuar investigando sobre aquelas cuestións que me xeran maior inquietude, e por suposto aumentar o Currículo para afrontar as necesidades ou posibilidades que poida ter nun futuro".

Un pequeno xogo: tres adxectivos positivos e tres negativos do teu paso por esta universidade.

"Positivos: Compañeirismo, esforzo e ilusión. Negativos: Soidade, frustración e desmotivación".

Anímasche a seguir estudando?

"Por suposto. A verdade é que xa estou a traballar na Tese Doutoral, coa que espero completar a viaxe que iniciei dentro do Programa do Máster. Teño que dicir que me teño que mostrar moi agradecido cos profesores do Departamento de Dereito Administrativo, os cales me animaron, motivado e ilusionado co traballo que estou a realizar, que é a continuación ao Traballo Fin de Máster. Este programa de Máster está orientado á continuación do Doutoramento, existindo xa no seu desenvolvemento materias específicas para poder afrontar a realización da Tese, aínda que, tamén se pode realizar soamente o Máster.En todo caso, sempre será o tempo e as obrigacións persoais, familiares e profesionais, as que dirán ata onde se pode chegar".

• Accede a toda a información do Acto de Apertura de Curso aquí.

------------------------~()~-----------------------

tituladoantoniodocegonzalezunedacoruna1110