Nova composición da Delegación de Estudantes

12 de mayo de 2021

O pasado xoves 06 de maio proclamouse a nova composición da Delegación de Estudantes do Centro. Coñece aquí aos teus representantes.

O pasado mes de marzo iniciouse o proceso electoral para elixir aos representantes de estudantes do Centro Asociado, que concluíu o 06 de maio coa proclamación definitiva dos novos representantes.

Deste proceso resultaron elixidos a nova delegada do Centro Asociado da Coruña mais os representantes das facultades de Ciencias, Ciencias Económicas e Empresariais, Educación, Dereito e Xeografía e Historia.

A nova Delegación está composta por:

• - Patricia García Rilodelegada de estudantes do Centro Asociado da Coruña.
  • - Raquel Solleiro Vaamondedelegada da Facultade de Ciencias.
  • - Benjamín Jose Santamaría Martíndelegado da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais.
  • - María Pilar Pérez Mosqueradelegada da Facultade de Dereito.
  • - Patricia García Rilodelegada da Facultade de Educación.
  • - Adrián Fernandez Pascualdelegado da Facultade de Xeografía e Historia.

Máis información en:

-------------------------{}------------------------