Plans a extinguir: Licenciaturas e Enxeñerías

15 de noviembre de 2016

Información sobre la Normativa de Extinción de Títulos.

Carta da Comisión de Extinción de Títulos.

ESTUDANTES DE LICENCIATURAS E ENXEÑERÍAS RESPECTO Á COMISIÓN DE EXTINCIÓN DE TÍTULOS

Madrid, ao 7 de novembro de 2016

Estimados alumnos:

O pasado 3 de novembro de 2016 celebrouse unha Comisión de Ordenación Académica (COA) Extraordinaria na que se aprobou modificar a normativa da Comisión de Extinción de Títulos nos seguintes termos:

Engádese:

"Como requisito administrativo previo para que unha solicitude sexa valorada pola Comisión, o estudante deberá matricularse no último curso académico no que se ofertou o título (de Licenciatura ou Enxeñería), de todas as materias ofertadas que quedasen pendentes para concluír o plan de estudos coa excepción das de libre configuración".

Substitúese o punto 3 polo seguinte:

"3.Que, ademais de 24 créditos pendentes por superar en materias ordinarias, teñan pendentes un máximo 7 créditos de Libre Configuración (LC) e o Proxecto Fin de Carreira nas Enxeñerías. En caso de ter pendentes menos de 24 créditos en materias ordinarias, dita cantidade poderá ser utilizada para aumentar o límite de créditos de LC pendentes ata 24 créditos adicionais".

O próximo día 14 de novembro de 2016 celebrarase a Comisión Permanente e de Asuntos Xerais á que se somete a ratificación do devandito acordo. No caso de que devandito acordo ratifíquese, todos os estudantes que se atopen no devandito suposto poderán ser valorados, previa solicitude*, pola Comisión de Extinción de Títulos que poderá propoñer medidas, no caso de que o considere oportuno, para que devanditos estudantes opten a conseguir os títulos de Licenciado e Enxeñeiro que están en extinción.

*As instrucións precisas para solicitar a valoración por parte da Comisión de Extinción de Títulos serán comunicadas no caso de que a Comisión Permanente ratifique a proposta aprobada na COA Extraordinaria.

No caso de que o acordo non sexa ratificado, só poderán optar por acudir á Comisión de Extinción de Títulos aqueles estudantes que actualmente cumpren coa normativa en vigor da Comisión, é dicir: Vicerreitorado de Ordenación Académica e Calidade.

"3. Que, ademais dunha materia por superar, teñan pendentes un máximo de 6 créditos de libre configuración susceptibles de superación mediante a realización dalgún traballo específico ou actividades universitarias organizadas pola UNED".

Os estudantes teñen que ser conscientes de que o resultado das solicitudes avaliadas pola Comisión de Extinción pode ser propoñer medidas para que os estudantes poidan terminar as Licenciaturas ou Enxeñerías ou rexeitar a solicitude como consecuencia da análise individual de cada unha das solicitudes. No caso de que o estudante non cumpra os requisitos ou actuacións propostas pola Comisión, deberá pasarse ao grao para proseguir os seus estudos.

Tendo en conta que o prazo prorrogado de matrícula nos estudos oficiais da UNED termina o próximo día 8 de novembro de 2016, habilitarase a posibilidade de realizar a matricúla fóra de prazo a aqueles estudantes pendentes da solicitude ou das resolucións da Comisión de Extinción de Títulos. Os ESTUDANTES QUE SE ACHEN NESTA SITUACIÓN NON DEBEN MATRICULARSE NEL GRADO NIN REALIZAR O TRASLADO DE EXPEDIENTE Ao GRAO polo momento.

Adicionalmente, aqueles estudantes cuxos créditos pendentes excedan a proposta de modificación da normativa da Comisión de Extinción de Títulos, deberán matricularse canto antes no Grao de substitución dos seus estudos de Licenciatura ou Enxeñería. Para iso, habilitarase un prazo especial de matrícula ata o próximo día 18 de novembro de 2016.

----------------------------{}---------------------------