Pop Rock UNED

1 de noviembre de 2016

A V Edición deste Premio estará activo ata o 15 de decembro.

Solicitantes

• Grupos ou solistas, que non teñan contrato discográfico con multinacional.
  • En caso dalgunha canción editada debe ser auto-producida ou cunha compañía independente.
  • Repertorio disposto para ser interpretado en directo, non menos de 30 minutos.
  • Os temas presentados deberán ser inéditos e non ser premiados noutro concurso.
  • Os datos presentados polos participantes poderán ser utilizados soamente para actividades culturais, no marco xurídico da lexislación vixente de Protección de datos.

Cesión de dereitos e actuacións

• Ter os dereitos de interpretación e autoría dos temas presentados.
  • Cédense a UNED para reproducilos a través de medios de comunicación sen fins comerciais ou lucrativos, eximindo á universidade de calquera responsabilidade ou reclamacións de terceiros.
  • Comprometerse a actuar -dúas cancións ó 15 minutos- no concerto da convocatoria do Premio en tempo, data, hora e escenario que determine a UNED en Madrid.

Haberá dúas categorías:

• Categoría "UNED": poderá concorrer calquera grupo ou solista que inclúa na formación polo menos un membro que sexa estudante da UNED, persoal da UNED (docente ou administrativo), titores da UNED ou socio da Asociación de Antigos Alumnos e Amigos da UNED (www.aaaauned.org).
  • Categoría "Amigos da UNED": poderá concorrer calquera persoa ou grupo aínda que non teña relación coa universidade.

Xurado

• Un xurado especializado constituído para este evento seleccionará entre as propostas presentadas dous gañadores en dúas categorías.
  • Os nomes dos seleccionados para actuar na fase final faranse públicos na web da universidade (www.uned.es).
  • Un xurado realizará unha preselección de tres finalistas para cada categoría, cuxos temas poderán ser escoitados no espazo web que a UNED incluirá, titulado Premio Pop Rock da UNED.
  • Os grupos ou solistas premiados comprométense a que nas execucións públicas, gravacións, ou en calquera outro acto de comunicación que se realice co seu coñecemento ao redor das obras premiadas fágase expresa mención do premio obtido neste concurso.
  • Pola súa banda, a entidade que convoca queda facultada para difundir libremente nos medios de comunicación fragmentos das obras gañadoras.
  • Os gañadores comprométense a presentar, toda a documentación necesaria, que acredite que cumpren os requisitos dos distintos apartados do concurso.
  • A criterio do xurado, os premios poderán ser declarados desertos.
  • As decisións do xurado son inapelables.

Fallo e Premios

Durante o concerto da convocatoria, unha vez finalizadas as actuacións dos tres artistas de cada categoría, o xurado fallará os seguintes premios:

Categoría "UNED":

• 1º Premio dotado con 400,00€.
  • 2º Premio dotado con 200,00€.
  • 3º Premio dotado con 100,00€.

Categoría "Amigos da UNED"

• 1º Premio dotado con 400,00€.
  • 2º Premio dotado con 200,00€.
  • 3º Premio dotado con 100,00€.

Master Dixital favorecerá ao grupo gañador das 2 diferentes categorías cun premio de ofrecemento de xestión da súa carreira discográfica.

A Cúpula Music, as bandas gañadoras en ambas as categorías, obterán a distribución gratuíta do seu Sinxelo, EP ou LP gratis, a todas as súas canles de distribución.

Inscricións

• Ata o 15 de decembro de 2016.
  • Na páxina web de Actividades Culturais, enviando o formulario de inscrición.
  • Á dirección de correo premiopoprock@adm.uned.es.
  • Deberá achegarse un tema en formato MP3, cun máximo de 12 megas de tamaño. O arquivo de audio deberá estar titulado co título da canción e deberá coincidir co do formulario.
  • A ausencia de datos, o seu inexactitud ou non axuste ás bases pode dar lugar, á exclusión dos participantes.
  • O formulario deberá conter todos os datos obrigatorios que se solicitan para poder participar no concurso.
  • A organización remitirá un acuse de recibo aos participantes que enviasen as súas solicitudes debidamente cumprimentadas e o arquivo de audio.
  • A participación neste concurso supón a plena aceptación destas Bases, sendo resolta polo Xurado calquera dúbida que xurda na súa interpretación.

Máis información no teléfono 91 398 94 20, de 9.00 a 14.00 horas, luns a venres.

----------------------------{}---------------------------