UNED Aberta

11 de julio de 2016

Descobre a UNED en catro sinxelos pasos.

Título: Os meus primeiros pasos na UNED. Paso 0: Descobre a UNED.

Descrición: Nesta serie titulada "Os meus primeiros pasos" preténdese dar a coñecer a UNED e todo o seu potencial. Coñecer a UNED non é fácil, a súa complexa infraestrutura, a multitude de persoas implicadas, a variedade de recursos, a cantidade de ferramentas dispoñibles fan dela una das opcións máis importantes para calquera persoa, independentemente das súas preferencias, características persoais ou a súa localización física.

Estrutura. Consta de catro módulos independentes:

• 0. Descobre a UNED.
  • 1. Os espazos virtuais do estudante da UNED.
  • 2. A titoría na UNED.
  • 3. Metodoloxía e planificación para estudar na UNED.

Data de inicio: 5 de xullo de 2016.

----------------------------------{}------------------------------

Título: Os meus primeiros pasos na UNED. Paso 1: Os espazos virtuais do estudante na UNED.

Estrutura: Agrúpase en 3 módulos:

• Un primeiro bloque de presentación da Universidade que de forma xenérica mostra ao futuro estudante a información xeral da Universidade, e que está dispoñible para todos os públicos, é o Portal UNED ou Campus UNED e que é a porta de entrada ao Campus virtual, en concreto ao Campus do estudante. Este espazo xa aparece restrinxido aos estudantes matriculados e mostra os servizos ao estudo, acceso aos cursos virtuais, secretaría virtual, consulta de cualificacións, apoio técnico, etc.
  • O segundo bloque está definido pola plataforma institucional educativa virtual aLF que a UNED utiliza e que constitúe o soporte no que descansan a maioría dos cursos e materias nas que o estudante se matricula (Graos, Másteres oficiais, títulos propios, doutoramento, cursos de formación).
  • O terceiro bloque constitúeo INTECCA-AVIP, responsable da innovación e o desenvolvemento tecnolóxico na ampla rede de Centros Asociados que a UNED ten implantados en toda España e en diversos puntos no estranxeiro.

Data de inicio: 5 de xullo de 2016.

Duración: 15 horas.

----------------------------------{}------------------------------

Título: Os meus primeiros pasos na UNED. Paso 2: A Titoría na UNED.

Obxectivos:

• Dar a coñecer que é un Centro Asociado e os diferentes tipos de titorías que se imparten.
  • Recursos, materiais e persoais que desde os diferentes centros ofértanse aos estudantes.
  • Coñecer a ferramenta Akademos, deseñada especificamente para os Centros Asociados e todas as súas posibilidades.

Estrutura:

• Este curso é de autoaprendizaje polo que non haberá apoio docente.
  • Non haberá exercicios de autoevaluación ou exame, polo que non se emitirá acreditación de ningún tipo.
  • Se nun futuro habilitásese algún sistema de avaliación informarase por correo aos estudantes inscritos no curso.

Data de inicio: O curso pódese iniciar e finalizar en calquera momento; non hai data de peche do mesmo.

----------------------------------{}------------------------------

Título: Os meus primeiros pasos na UNED. Paso 3: Metodoloxía e planificación para estudar na UNED.

Descrición: A aprendizaxe non é un proceso fácil e a Universidade ten un importante compromiso no proceso de ensino-aprendizaxe do estudante. A UNED conta cunha ampla oferta orientativa recollida en gran parte dentro do Plan de Acollida e que permite ao estudante coñecer as peculiaridades da metodoloxía da Universidade e orientar para planificar adecuadamente a aprendizaxe nesta Universidade.

Obxectivos:

• Coñecer a metodoloxía de traballo da UNED.
  • Recursos que pon a disposición dos estudantes para acollerlles e acompañarlles nos seus primeiros pasos: Plan de Acollida.
  • Apoio na matrícula para que a planificación dos seus estudos sexa a adecuada ás súas posibilidades, intereses e motivacións.

Estrutura:

• Este curso é de autoaprendizaje polo que non haberá apoio docente.