“Un estudante da UNED e sobre todo aquel que non dispón de titorías no seu lugar de residencia, dáse conta do valor que ten o estudar e o sacrificio que debe realizar xunto coa familia, alicerce fundamental”

11 de diciembre de 2018

Ismael Arjol Abuelo graduouse en Psicoloxía no curso 2017/18

Ismael Arjol Abuelo é funcionario de Defensa desde o ano 1982.

No curso académico 2017/18 se graduouse en Psicoloxía pola UNED, recibindo o seu diploma o pasado 11 de outubro no Acto Oficial de Apertura do actual curso académico.

Por que decidiches realizar o Grao de Psicoloxía na UNED?

Foi por casualidade, decidín facer o acceso á Universidade para maiores de 25 anos e unha cousa levo a outra.

Cales foron os obxectivos iniciais cando te matriculaches por primeira vez? Persoais ou profesionais?

Persoais, ver se era capaz de sacar unha carreira. Comecei coa licenciatura de Dereito e realizando segundo deime conta de que non me “enchía” o que estaba a facer. Cambiei á Licenciatura de Psicoloxía e por mor do meu traballo non lle puiden dedicar todo o tempo que pretendía: as navegacións e as estancias fose do fogar fixéronme moi difícil dedicarlle tempo. En 2009 retomei os estudos cambiando a Grao e por fin este ano fíxose realidade o fin de carreira.

Como describirías o proceso nestes anos de estudo? Sentes que como estudante tiveches unha evolución na túa forma e tempo de traballo e de estudo desde os inicios?

Foron anos de incerteza, alegrías e tristezas. Un estudante da UNED e sobre todo aquel que non dispón de titorías no seu lugar de residencia, dáse conta do valor que ten o estudar e o sacrificio que debe realizar xunto coa familia, alicerce fundamental.

Na túa opinión e no plano profesional, que che vai a achegar esta titulación a curto e medio prazo?

Como mo tome como un hobby, nun principio non teño en mente trasladalo ao profesional, pero hei de dicir que todo o que aprendín estou a poñelo en práctica cos meus compañeiros de traballo, xefes e directivos e a verdade é moi interesante.

Como viviu a túa contorna estes anos de estudo? Tiveches que sacrificar tempo, renuncias...?

Loxicamente, no meu lugar de residencia non existen titorías de Psicoloxía polo que sempre dependín de correos e preguntas on-line (ás veces era un calvario, porque non chegaban ou o facían con atraso) e iso retardaba o traballo diario. A familia sempre me apoiou e foron os principais actores nos estudos e exercicios que debía realizar.

Un pequeno xogo: tres adxectivos positivos e tres non tan positivos do teu paso por esta universidade.

Competente. Esixente. Orientado

Resentido. Quisquilloso. Testán.

Anímaste a seguir estudando?

Por suposto, de momento estou a facer cursos por medio de Extensión Universitaria, concretamente Programación Neurolingüística.

Imaxe: Ismael Arjol Abuelo

-----------------------------------{}----------------------------------