UNED Sénior A Coruña

26 de julio de 2021

O alumnado Sénior da Coruña recibirá os seus diplomas do curso 2020-21 mañá nun acto organizado en Guitiriz

Aproveitando a festividade dos avós, a  UNED Sénior A Coruña celebrará mañá un acto no que se entregarán os diplomas ao alumnado deste curso 2020/21..

A celebración terá lugar en La Casilla (Guitiriz) e, ebido ás actuais restricións sanitarias de alerta pola COVID-19, contará con medidas de seguridade, como o aforo limitado de 100 persoas e a separación en mesas de 4 persoas máximo.

A entrega dos diplomas ao alumnado Sénior das aulas de Guitiriz, Xermade, Monfero, Aranga, Paderne, Lousame, Brión e outros outros concellos do programa da Coruña, comezará ás 12:00h e alongarase ata as 17:30h. Contará coa presencia de Dª. Marisol Morandeira, alcaldesa de Guitiriz e de D. Luis Rodríguez Patiñocoordinador da UNED Sénior da Coruña, que serán os encargados de entregar os seus diplomas ao alumnado deste curso 2020-21.

Durante o acto realizaranse lecturas de homenaxe ás nosas avoas e avós, así como tamén ao noso alumnado máis veterano que, un ano máis, foi un exemplo de superación das adversidades, dando continuidade aos seus estudos a pesar da situación pandémica.

A celebración contará, ademais, coa actuación das diversas aulas de música del programa Sénior de A Coruña que, xunto cos seus profesores, ofrecerá un recital a todas as persoas presentes nos xardíns do complexo hostaleiro de Guitiriz.

Prabéns a todo o alumnado Sénior da Coruña.

Máis información en:

• Secretaría do C.A. UNED A Coruña, no teléfono: 981 14 50 51 ou no correo electrónico: info@a-coruna.uned.es
  • Tamén podes solicitar información nos concellos colaboradores onde hai Aulas da UNED Sénior da Coruña.

-------------------------{}------------------------

Blogue UNED Sénior A Coruña