Que data elixo para examinarme?

15 de enero de 2015

En que data e hora debo presentarme a cada unha das miñas materias?

En primeiro lugar necesitas consultar o día e a hora de exame de cada materia no calendario de exames personalizado en Acceso ao CAMPUS de cada estudante.

Acceso a CAMPUS

• Para iso debes identificarte en Acceso CAMPUS
  • Unha vez dentro do CAMPUS debes situarte na parte baixa, á dereita, e acceder aos Calendarios personalizados.
  • Os calendarios de exames están dispoñibles dende o inicio oficial do curso para que poidas planificar a túa axenda e posibles desprazamentos.
  • No portal da UNED, en cada Facultade/Escola podes encontrar o enlace ao calendario de exames.

Exames

Os exames na UNED realízanse en dúas sesións pola mañá e dúas pola tarde.

Mañá

• 1ª sesión de 9:00 a 11:00 horas
  • descanso de 11:00 a 11:30 horas
  • 2ª sesión de 11:30 a 13:30 horas

• 1ª sesión de 16:00 a 18:00 horas
  • descanso de 18:00 a 18:30 horas
  • 2ª sesión de 18:30 a 20:30 horas

Non te esquezas

• Nas dúas semanas de exames das convocatorias de xaneiro-febreiro, e de maio-xuño, estes realízanse de luns a venres.
  • Nas convocatorias de xaneiro/febreiro e maio/xuño, nos Centros Asociados en España, nos que hai dúas semanas de exames, observa que no calendario de exames se invisten as sesións durante as dúas semanas para facilitar ao alumno a súa asistencia; isto é, os exames que na primeira semana se celebran en sesión de mañá pasarán a celebrarse pola tarde durante a segunda semana e, así mesmo, os exames que na primeira semana son de tarde pasarán á mañá.
  • Isto acontece así, en forma xeral. As excepcións son materias con gran número de alumnos, que dividen o alumnado por orde alfabético nas dúas sesións.
  • Por iso, é moi importante que comprobes o horario dos exames en cada unha das semanas.

Materias

• Se a materia é anual, realízanse dous exames: un co contido do primeiro cuadrimestre e outro co do segundo.
  • Se a materia é cuatrimestral, realízase ao finalizala, de maneira que se é de primeiro cuadrimestre, te examinarás en xaneiro-febreiro, e se é de segundo cuadrimestre, se examinarás en maio-xuño.
  • O estudante pode presentarse en setembro, cos contidos de materias anuais ou cuatrimestrales, nos seguintes casos:
    • Cando non te presentaches nalgunha das anteriores convocatorias do mesmo ano
    • Cando suspendiches algunha delas.
  • Ao presentarte en setembro cunha materia anual, podes facelo cun cuadrimestre ou ambos os dous (na devandita convocatoria, as dúas partes das materias anuais examínanse o mesmo día, pero en horarios diferentes).

Accede á Guía de como examinarte

------------------------~()~-----------------------