Un Plan de Acollida... con moi boa acollida

26 de noviembre de 2013

Máis de catrocentos alumnos participaron nas actividades organizadas no centro asociado.

A resposta ao Plan de Acollida este ano foi masiva. Máis de catrocentos alumnos matriculáronse nas diferentes actividades organizadas no Centro Asociado.

O obxectivo estaba claro, achegar as ferramentas necesarias, dar información e ofrecer formación básica para seguir o curso académico con máis eficia e solvencia.

Durante arredor dunhas 61 sesións -algunhas actividades aínda non remataron-, os alumnos puideron aprender coñecer máis e mellor o funcionamento da UNED e do Centro Asociado. Os seus servizos, tecnoloxías necesarias para o seguimento na formación a distancia, os seus representantes no Centro, coñecer a Facultades, ou cursos introdutorios de Estatística, Matemáticas ou Comprensión Lectora.

Déuselles a formalmente a benvida en dúas sesións onde puideron coñecer as cuestións académicas que necesitan saber para introducirse no mundo UNED.

Completa este abano de oportunidades informativas e formativas, os habituais cursos de Técnicas de Estudo cuxo fin é adquirir destrezas básicas e avanzadas para o máis e mellor estudo de ensino superior. Accede á entrevista coa profesora responsable dos cursos.

A aposta para este ano era forte, un Plan de Acollida intenso que concentraba actividades de diversos campos pero de máximo interese para alumnos de recente matriculación.

Accede ao Plan de Acollida.

p1000561webp1000895websam3019websam3005websam3014webwebp1000602websam3002web