Plan de Acollida

17 de octubre de 2016

O Plan de Acollida vixente este curso académico, ten dúas sesións formativas gratuítas enfocadas a orientar ao alumno cara a mellora do seu estudo mediante o coñecemento das técnicas de estudo axeitadas nas asignaturas."Estudas igual para un exame tipo test que para un exame de desenvolvemto? Mostramosche as técnicas axeitadas", é o título dos dous talleres programados para os días 20  , e 31 de outubro, en sesións de mañana e tarde respectivamente.

Estas sesións -que se impartirán exclusivamente en modalidade presencial na sede de A Coruña- nacen con vocación práctica, da necesidade de mellorar as técnicas habituais de estudo; coñecer en profundidade as distintas ferramentas e explorar os procedimentos axeitados en cada exame. Formación que se fixa como prioridade o entrenamento do estudo enfocado aos distintos formatos de exame.

Carmen Delia García-Fuentes de la Fuente, profesora titora do Centro Asociado, coordinadora do Centro de Orientación, Información e Emprego (COIE) neste Centro, e profesora titular na Universidade da Coruña, será a responsable de impartir os dous talleres.

"Estudias igual para un exame tipo test que para un exame de desenvolvemento? Ensinámosche as técnicas axeitadas. 1ª Edición

• Público: alumnos.
  • Data: 20 de outubro de 2016.
  • Horario: de 11:00 a 14:00 horas.
  • Modalidade: Presencial.
  • Lugar de celebración: sede A Coruña.
  • Programa: Procedementos para a preparación próxima e remota do exame.
  • Máis información aquí.

"Estudias igual para un exame tipo test que para un exame de desenvolvemento? Ensinámosche as técnicas axeitadas". 2ª Edición

• Público: alumnos.
  • Data: 31 de outubro de 2016.
  • Horario: de 17:00 a 20:00 horas.
  • Modalidade: Presencial.
  • Lugar de celebración: sede A Coruña.
  • Programa: Procedementos para a preparación próxima e remota do exame.
  • Máis información aquí.

----------------------------{}---------------------------